Slăbeşte după sărbători cu ajutorul miraculoasei diete Dash

Dieta Dash

Multe persoane obişnuiesc să pună pe ele câteva kilograme în plus în timpul sărbătorilor. Dieta Dash îţi vine în ajutor şi te ajută să arăţi din nou în formă doar după două săptămâni.

Conform goodtoknow.co.uk, această dietă numită Dash nu a fost iniţial concepută pentru a slăbi. Ea a fost gândită la început pentru a ajuta la scăderea tensiunii arteriale şi a colesterolului. De altfel, dacă era ţinută conform indicaţiilor originale avea un rol foarte mare în vindecarea diabetului, fără medicaţie.

Ce înseamnă Dash

Dash înseamnă Dietary Approaches to Stop Hypertension care se traduce conform sfatulmedicului.ro prin Măsuri nutriţionale de combatere a hipertensiunii arteriale.

Dieta Dash în topul dietelor de slăbit

Deşi gândită pentru a rezolva alte probleme se pare că această dietă a avut un succes enorm în rândul persoanelor care au urmat-o pentru a da jos mai multe kilograme.

Astfel, în SUA, pe baza unor studii s-a ajuns la concluzia că Dash este pe primul loc în rândul regimurilor sănătoase de slăbit. Aceasta le-a surclasat pe următoarele:

Cei care au ţinut această dietă timp de două săptămâni au reuşit să dea jos mai mult de 2 kg. De asemenea, după două luni de dietă Dash au reuşit să slăbească între 4.5 şi 15 kg.

Citeşte şi Cu dieta Natman slăbești 1 kg pe zi

Ce presupune dieta Dash

Dacă pentru alte diete trebuia să numeri caloriile, aici, tot ceea ce va trebui să faci este să ţii cont de tipurile de alimente pe care le consumi. Cu această dietă nu îţi va fi foame tot timpul.

Dieta Dash presupune o “resetare” a metabolismului şi obişnuirea acestuia cu proteine slabe, grăsimi sănătoase şi cereale integrale.

Citeşte şi Campioana dietelor spune că sportul a fost soluția salvatoare

Cum funcţionează dieta Dash

Se împarte în două etape:

  1. Două săptămâni

Această primă perioadă este pentru “resetarea” metabolismului.  Aceasta este o fază când se vor consuma alimente cu un conţinut scăzut de carbohidraţi şi zaharuri.

În loc de carbohidraţi veţi mânca:

  • legume fără amidon: castraveţi, sparanghel, ţelină, usturoi, ceapă, ardei, fasole verde, vinete, broccoli, conopidă, praz, gulie, dovleac, varză, morcovi, ridichi, andive, salată verde, zarzavaturi, spanac, ştevie, leurdă.
  • Carne slabă de pui (fără piele) sau peşte (somon, ton, hering)
  • Brânză cu conţinut slab de grăsime
  • Nuci, seminţe
  • Avocado
  • Ouă
  • Ulei vegetal de măsline, de rapiţă sau de nuci
  • Soia
  • Fasole, mazăre, linte

Dacă simţi nevoia de ceva dulce în timpul acestei diete poţi consuma următoarele produse: jeleuri din fructe, biscuiţi integrali cu conţinut redus de grăsime şi sucuri naturale.

Evită următoarele alimente: pâinea, pastele, cartofii, orezul, mâncăruri prăjite în aluat, produse de patiserie, cafeina, laptele şi alcoolul.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta