Dieta Forking te ajută să slăbești ușor 5 kg pe lună

dieta Forking

Dieta Forking este dieta care se ține cu… furculița. “Dimineață mănâncă asemenea unui rege, la prânz – ca un prinț, la cină – ca un cerșetor” este o regulă sfântă în dieta Forking. 

Conform www.journaldesfemmes.fr, dieta Forking favorizează reglarea metabolismului și reducerea apetitului. Această dietă există în două variante: una strictă și una mai ușoară. Varianta strictă a dietei te ajută să pierzi 5-6 kg/lună.

Citeste si Cum îți poți stimula metabolismul în mod natural? 4 trucuri care te ajută să slăbești fără să ții dietă

Micul-dejun trebuie să conțină alimente care să-ți asigure energia adaptată nevoilor tale de peste zi. Prânzul trebuie să fie bogat în proteine și legume. Cina… trebuie să conțină alimente care pot fi mâncate cu furculița. Doar cu furculița, nici măcar cu ajutorul cuțitului. Și, nu, nici cu degetele. De ce această regulă este valabilă doar la cină? Simplu. Pentru a evita frustrările legate de reguli dietetice prea stricte.

Dieta Forking – varianta strictă

Varianta strictă conține recomandări privitoare doar la cină. Astfel, la cină nu ai voie să consumi nimic din ceea ce se poate mânca cu ajutorul cuțitului, lingurii sau al mâinii. Mai exact, nu ai voie să mănânci:

  • cartofi prăjiți, biscuiți, dulciuri, chipsuri, măsline, fructe oleaginoase
  • produse de patiserie
  • sendvișuri, hamburgeri, pizza, cârnați
  • brânzeturi, pateu, unt, margarină
  • fructe proaspete
  • maioneză, ketchup sau alt tip de sosuri
  • supe, ciorbe
  • iaurturi și cereale
  • legume bogate caloric – dovleac, anghinare, avocado, ridichi

 

Dieta Forking – varianta ușoară

Varianta ușoară a dietei permite, pe lângă folosirea furculiței, și folosirea cuțitului la cină. Unele alimente interzise în varianta strictă sunt acum permise:

  • legume crude
  • carne albă
  • crustacee
  • omletă

Citeste si Dieta cu care Mara Bănică a reușit să slăbească 15 kilograme în două luni

Lista alimentelor permise în cadrul dietei Forking

Iată ce poți mânca dacă decizi să te apuci de dietă:

  • fructe și legume: portocale, lămâi, litchi, ciuperci, linte, cartofi, fasole verde, sparanghel, andive, broccoli, mazăre, morcovi, spanac, salată verde
  • cărnuri: escalop de pui, de curcan, 2 felii de carne de vită, 2 felii de șuncă de Praga
  • pește: file de dorada, file de merluciu, de macrou, de cod, somon afumat, creveți, surimi
  • lactate: iaurturi naturale
  • ouă
  • făinoasemiez de pâine, o brioșă, pesmeți
  • băuturi:  smoothie, apă minerală, ceai, compot de mere

Exemplu de meniu

Luni

Mic-dejun: cafea sau ceai, 2 ouă fierte, 2 felii de pâine prăjită cu unt, o felie de șuncă de Praga, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: escalop de curcan cu ciuperci, o porție de grâu pilaf de grâu, o salată de fructe

Gustare: un iaurt natural

Cină: 2 fileuri de pește, o porție de linte stropită cu zeamă de lămâie, un ceai verde cu mentă

 

Marți

Mic-dejun: cafea sau ceai, un bol de musli, un iaurt natural, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: un file de dorada cu lămâie, o porție de cartofi sotați, un compor de mere

Gustare: 2 pătrățele de ciocolată neagră

Cină: file de merluciu, o porție de fasole verde, un ceai de fructe

 

Miercuri

Mic-dejun: un ceai sau o cafea, 2 ouă prăjite, 2 felii de friptură de vită, o brioșă, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: o felie de friptură de vită, o porție de paste cu sparanghel, un iaurt natural

Gustare: un fruct

Cină: file de macrou, o porție de andive, ceai cu lămâie

 

Joi

Mic-dejun: cafea sau ceai, smoothie de fructe, 2 felii de pâine prăjită cu unt

Prânz: pește la abur, o porție de orez și broccoli, un sorbet de coacăze negre

Gustare: 2 pătrățele de ciocolată neagră

Cină: file de cod, o porție de mazăre, un ceai verde cu mentă

 

Vineri

Mic-dejun: cafea sau ceai, omletă cu brânză, 2 pesmeți, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: salată pregătită din salată verde, somon afumat, creveți, surimi, lămâie și o salată de fructe

Gustare: iaurt natural

Cină: file de pește nature, o porție de quinoa nature, un ceai de fructe

 

Sâmbătă

Mic-dejun: cafea sau ceai, un bol de musli, un iaurt natural, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: escalop de pui cu curry, o porție de morcovi și orez nature, un iaur natural

Gustare: un fruct

Cină: file de merluciu, o porție de spanac, un ceai cu lămâie

 

Duminică

Mic-dejun: cafea sau ceai, 2 ouă fierte, 2 felii de pâine prăjită cu unt, o felie de șuncă de Praga, un suc de portocale proaspăt stoarse

Prânz: 4 creveți la wok, fidea cu legume, o salată de fructe

Gustare: un iaurt nature

Cină: file de pește, o porție de piure de cartofi, un ceai verde cu mentă.

Citeste si A adăugat acest ingredient în fiecare preparat, iar schimbările s-au văzut imediat. Aceasta este dieta cu care Majda Aboulumosha a slăbit 17 kilograme

Sursa foto: shutterstock

 

 

 

 

 

 

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta