Cum îți poți stimula metabolismul în mod natural? 4 trucuri care te ajută să slăbești fără să ții dietă

Cum îți poți stimula metabolismul în mod natural

Problemele de greutate apar în majoritatea situațiilor ca urmare a unui stil de viață haotic și a unui metabolism lent. Cu cât metabolismul este mai rapid, cu atât el va reuși să ardă un număr mai mare de calorii, ceea ce poate duce la pierderea kilogramelor în exces. 

În timp ce unele persoane nu trebuie să facă eforturi prea mari pentru a-și menține silueta, metabolismul reușind să facă toată treaba în locul lor, altele se luptă cu kilogramele în plus, chiar dacă nu fac excese alimentare. Explicația acestui lucru este dată de modul în care funcționează metabolismul, ceea ce înseamnă că atunci când acesta este lent, riscul de a acumula kilograme în plus este mult mai ridicat. Schimbările în ceea ce privește metabolismul sunt date de factorii genetici, vârstă și chiar anumite elemente ce țin de mediul înconjurător.

Cum îți poți stimula metabolismul în mod natural?

În procesul de slăbire, un rol foarte important îl poate avea simularea metabolismului. Acest lucru poate fi făcut în mod natural, apelând la câteva trucuri care vor intensifica arderile, consumând un număr mai mare de calorii.

1. Construiește masă musculară

Nu doar că vei arăta mult mai bine și vei avea un corp tonifiat, dar masa musculară te va ajuta să îți accelerezi metabolismul. Celulele musculare au nevoie de mai multă energie decât cele grase, ceea ce înseamnă că ele consumă un număr mai mare de calorii. Un program intens de exerciții fizice și un regim alimentar din care să nu lipsească proteinele sunt două modalități prin care poți câștiga masă musculară și îți poți stimula metabolismul, potrivit thealternativedaily.com. 

2. Bea mai multă apă

Chiar dacă poate părea greu de crezut, o mulțime de persoane uită să bea apă. Acest lucru afectează organismul și poate duce la deshidratare. În momentul în care s-a instalat senzația de sete, corpul pierde până la trei procente din greutatea corporală, ceea ce duce la scăderea cu două procente a abilității de a arde calorii.

3. Consumă ceai verde

Ceaiul verde ajută organismul să ardă mult mai repede grăsimile, simulând metabolismul. În plus, cercetările au arătat că patru cești de ceai verde pe zi pot reduce tensiunea arterială sistolică și pot favoriza pierderea în greutate.

4. Odihnește-te suficient

Atunci când nu te odihnești suficient, întreg organismul are de suferit. Oboseala poate duce la apariția unui dezechilibru la nivel hormonal, inclusiv a hormonilor care controlează apetitul și nivelul de energie. Astfel, în lipsa unui somn de calitate, organismul poate simți nevoia de a consuma un număr mai mare de calorii, acumulând astfel un procent ridicat de grăsime.

Bianca Hriscu

Foto: shutterstock.com

Citește și:

Obiceiurile care duc la apariția ulcerului. Cum îți protejezi organismul?

Ce riscuri implică anestezia generală?

Cât de sănătos este să bei apă cu sare pentru detoxifierea organismului? Avantajele și dezavantajele acestui obicei

 

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate