Cele mai eficiente 5 diete de vară

diete de vara

Odata cu venirea verii, majoritatea femeilor întampina probleme legate de kilogramele în plus acumulate pe întreg parcursul anului, fapt pentru care specialiștii in nutriție vin in ajutorul lor cu o serie de diete, special gândite pentru sezonul cald. Iată care sunt cele mai eficiente 5 diete de vară.

Dieta cu bere

Cu toate că berea era considerata un aliment plin de calorii si ca atare trebuie evitată, studii recente au arătat că te poate ajuta in lupta cu kilogramele în plus dacă respecți niște reguli simple!

Micul dejun, la ora 8.00: 150 g de peşte la grătar, cu suc de lămâie şi salată de varză albă.

Gustare la 11.00: 150 ml bere rece, amară sau fără alcool.

Masa de prânz, la 12.00: 200 g carne de pasăre fiartă. Zece minute mai târziu, în locul desertului, se beau 250 ml bere blondă, dulceagă, cu o tărie de 2-3 grade.

Gustare la ora 18.30: 50 ml bere (sortimentul consumat la prânz).

Cină: brânzeturi uscate, cu conţinut redus de grăsimi, nesărate, neafumate şi salată verde sau salată de crudităţi de sezon acrită cu oţet de mere. În timpul cinei se consumă cel puţin 200 ml de bere fără alcool.

Eficienţă: slăbeşti 3-4 kg într-o lună.   

Citeste si Dieta nordică, regimul de slăbire eficient care luptă împotriva bolilor de inimă! Cum să slăbești rapid și fără efort

            

Dieta cu pepene roșu

Este o dietă de 5 zile, cu pepene roşu din care lipseşte masa de dimineaţă!

ZIUA 1

Prânz: 100 g carne de vită fiartă, 100 g orez fiert cu sos de roşii şi o felie de pepene roşu.

Cină: 50 g brânză de vaci, o felie de pâine prăjită şi orice cantitate de pepene roşu.

ZIUA 2

Prânz: pâine prăjită, 50 g piept de pui sau de curcan fiert, o felie de pepene roşu.

Cină: 100 g peşte slab, fiert sau la grătar, o felie de pâine prăjită şi una de pepene roşu.

ZIUA 3

Prânz: 30 g spaghete cu sos de roşii şi brânză rasă şi orice cantitate de pepene.

Cină: o salată de legume şi o felie de pepene roşu.

ZIUA 4

Prânz: un castron de supă-cremă de legume cu crutoane, 50 g piept de pui fiert cu o felie de pâine prăjită şi o felie de pepene roşu.

Cină: doi cartofi natur cu parmezan şi orice cantitate de pepene roşu.

ZIUA 5

Prânz: 50 g carne de vită fiartă, sote de ciuperci şi orice cantitate de pepene roşu.

Cină: 50 g brânză de vaci cu două felii de pâine prăjită şi orice cantitate de pepene roşu.

Citeste si Trucul vechi de secole care te ajută să slăbești rapid

 

Dieta cu cireșe

Este foarte important ca între mese să consumi ceai din cozi de cireşe. Nimic altceva!

ZIUA 1

Micul dejun: o banană şi o cafea.

Prânz: peşte la grătar cu garnitură de spanac.

Cină: 500 g cireşe.

ZIUA 2

Micul dejun: două ouă fierte, o felie de pâine şi o cafea.

Prânz: piept de pui fiert cu salată din andive.

Cină: 500 g cireşe.

ZIUA 3

Micul dejun: brânză de vaci, o chiflă din făină integrală şi o cafea.

Prânz: varză călită cu carne de pui fiartă.

Cină: 500 g cireşe.

ZIUA 4

Micul dejun: un sendviş cu brânză, castravete şi o cafea.

Prânz: paste integrale cu ciuperci şi sos de roşii.

Cină: 500 g cireşe.

ZIUA 5

Micul dejun: un iaurt cu cereale integrale şi o cafea.

Prânz: pui cu legume la grătar.

Cină: 500 g cireşe.

Eficienţă: slăbeşti 3-4 kg în 10 zile.

 

Dieta mediteraneeană

Este un regim ceva mai complicat de ţinut, pentru că trebuie să numeri caloriile.

Micul dejun: fructe de sezon şi o felie de pâine cu miere (maximum 250 de calorii).

Gustare: măr sau pepene (maximum 100 de calorii).

Prânz: aperitiv lacto-vegetarian şi carne la grătar cu salată stropită cu ulei de măsline (maximum 500 de calorii). Nu se consumă pâine.

Cină: similară prânzului. Exemplu: carne cu legume, măsline şi brânză feta. Se poate bea un pahar de vin roşu. Totul trebuie să se încadreze în maximum 600 de calorii.

Eficienţă: slăbeşti 2 kg în 7 zile.

Citește și De ce dietele sărace în calorii nu funcționează pe termen lung

Dieta Tropez

Alimentele de bază sunt: peştele, fructele de mare, uleiul de măsline, fructele, legumele şi cerealele integrale.

Micul dejun: 200 g cereale integrale cu fructe proaspete şi lapte degresat.

Prânz: 200 g salată de pui cu ţelină sau 200 g salată de fructe de mare, un măr, 30 g alune de pădure.

Gustare: doi biscuiţi de ovăz.

Cină: 250 g somon sau alt peşte mediteraneean cu garnitură de sparanghel la abur şi doi cartofi dulci la cuptor.

Eficienţă: slăbeşti 1 kg în 4 zile.

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta