Ce presupune dieta Oliviei Steer. Oare alimentația bazată pe nutrienți în stare crudă o ajută să fie flexibilă și elastică precum o balerină?

Dieta Oliviei Steer este una pe care o adoptă din ce în ce mai multe persoane și la noi în țară. Aceasta presupune renunțarea completă la alimente procesate și consumul exclusiv de alimente crude. 

Specialiștii care au studiat acest tip de alimentație, dar și cei care au adoptat-o susțin că alimentația raw-vegană are multiple beneficii: o stare de spirit mai bună, mai multă energie, pierderea kilogramelor în plus, dispariția celulitei, tonifierea pielii, încetinirea procesului de îmbătrânire.

Nu am putut trece cu vederea o fotografie postată de Olivia Steer pe facebook, în care reușește să facă un șpagat în aer, susținută fiind de niște corzi elastice. Oare să fie alimentația bazată pe nutrienți în stare crudă care o ajută să fie flexibilă și elastică precum o balerină?

Cum arată dieta Oliviei Steer

Conform www.diete-sanatoase.ro, meniul zilnic al vedetei arată în acest fel:

  • mic-dejun: un măr ras, amestecat cu două lingurițe caju măcinat și cu o linguriță de miere de albine
  • prânz: salată de sfeclă crudă, asezonată cu un dressing din lămâie, miere de albine, ulei de măsline, o linguriță de chimen și sare
  • cină: un smoothie preparat din măr, banană, semințe de cânepă, borș, pătrunjel și îndulcit cu miere de albine

Citește și De ce este nocivă carnea gătită pe grătar? Uite cum îți poate afecta sănătatea

Beneficiile alimentației raw-vegane

În principiu, un raw-vegan consumă produse vegetale, cu precădere legume și rădăcinoase. Acestea sunt bogate în enzime, vitamine, minerale și fibre. Rolul enzimelor este acela de a facilita procesul de digestie, însă, prin prepararea termică, acestea sunt distruse. Prezența fibrelor în alimentație nu numai că rezolvă problema constipației, dar reduce și riscul apariției bolilor cardiovasculare și digestive.

Chiar dacă cei mai mulți dintre noi n-ar renunța niciodată la carne sau la mâncarea gătită, nu ar fi rău, ca din când în când, să încercăm și hrana vie. Fără doar și poate, două-trei zile pe lună în care să consumăm alimente nepreparate termic, îndeosebi legume, rădăcinoase și fructe, nu au cum să dăuneze sănătății noastre. Dimpotrivă.

Citește și Dieta vegetariană. Pro sau contra?

Sursa foto: pagina de facebook a Oliviei Steer

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta