Slăbește 7 kg în 2 săptămâni cu dieta medicului nutriționist Laurence Benedetti

slăbește 7 kg în 2 săptămâni

7 kg în 2 săptămâni, acesta este rezultatul dietei de slăbire descoperite de reputatul medic nutriționist Laurence Benedetti. Benedetti este un reputat medic nutriționist francez, coautor al cărții „Slăbește inteligent', un bestseller în materie de nutriție în Franța.

Benedetti promovează dietele de slăbire bogate în micronutrienți. Substanțele nutritive din alimente se împart în două mari categorii: macronutrienții (proteinele, lipidele și glucidele, care furnizează calorii) și micronutrienții (vitamine, minerale, oligoelemente, probiotice etc, substanțe necesare in desfășurarea diferitelor procese la nivelul organismului).

Balanța energetică – raportul dintre ceea ce mâncăm și caloriile arse – este importantă, dar nu decisivă. Au fost identificate patru obstacole care împiedică pierderea în greutate: o floră intestinală dezechilibrată, insulina «leneșă», deficitul de neurotransmițători sau de micronutrienți', explică dr. Laurence Benedetti în cartea sa.

Slăbește 7 kg în 2 săptămâni cu dieta medicului Laurence Benedetti

De menționat că micul-dejun și gustarea de după-amiază sunt aceleași pe parcursul celor 15 zile. La prepararea mâncărurilor sau a salatelor se folosește doar ulei de măsline, în limita a cinci lingurițe pe zi.

Mic-dejun: o cafea sau un ceai verde fără zahăr, 2 felii de piept de pui (sau 40 g brânză de capră), 5 tartine mici din pâine cu făină de hrișcă
Gustarea de după-amiază: o infuzie de ceai fără zahăr, un iaurt grecesc, 10 g ciocolată neagră

Iată, mai jos, meniul pentru cele 15 zile de dietă

LUNI
Prânz: un file de macrou preparat la cuptor, 75 g de orez basmatic (se cântărește DUPĂ fierbere), o porție mică de tocană de legume, două linguri de fructe de pădure de sezon
Cină: un bol de morcovi cu chimen, dovlecei rași cu lămâie și coriandru, 40 g brânză de capră, un măr copt cu scorțișoară
MARȚI
Prânz: salată de sfeclă roșie, piept de pui cu ciuperci champignon gătite cu usturoi și pătrunjel, o pară
Cină: omletă cu ierburi fine, salată verde cu vinegretă, napi fierți înăbușiți, un compot de mere neîndulcit
MIERCURI
Prânz: 2 felii de pâine integrală prăjite, cu brânză proaspătă, un file de pește la grătar, o porție de fasole verde și pătrunjel, ½ de mango
Cină: 40 g brânză de oaie, ½ de avocado asezonat cu lămâie, o pară coaptă stropită cu lămâie

JOI

Prânz: 2 felii de piept de pui cu andive, 2 ardei roșii la grătar, o felie de ananas

Cină: 2 ouă fierte tare, o felie de piept de curcan, o supă cremă de dovlecei, un ceai neîndulcit, o mână de fructe de pădure de sezon
VINERI
Prânz: 150 g cartofi fierți, broccoli, ½ mango
Cină: o salată de sfeclă roșie, 40 g brânză de capră, mazăre gătită, 2 celementine
SÂMBĂTĂ
Prânz: o coastă de vițel la grătar și ciuperci champignon sotate, o salată de legume, o pară coaptă la cuptor
Cină: 150 g pui, salată de sfeclă roșie, o felie de ananas
DUMINICĂ
Prânz: file de somon cu spanac fiert, salată de vinete (ulei de măsline, boia, lămâie și chimen), o prăjitură cu migdale fără gluten, 2 căpșune
Cină: o salată verde cu nuci, 40 g brânză Roquefort, o supă de dovlecei, un compot de mere neîndulcit
LUNI
Prânz: 75 g quinoa (cântărit fiert), ciuperci champignon, 120 g piept de curcan, câteva fructe de pădure
Cină: o porție de mâncare de mazăre cu usturoi, 40 g brânză de capră, o salată de avocado, o felie de ananas
MARȚI
Prânz: o salată verde, un wok cu somon, morcovi, broccoli, ciuperci; o pară coaptă cu scorţişoară
Cină: 2 ouă fierte cu spanac, supă cremă de roşii şi dovlecei, ½ mango
MIERCURI
Prânz: 75 g paste de hrişcă, dovlecel cu usturoi la tigaie, 2 felii de piept de pui, un compot de mere și rubarbă fără zahăr
Cină: salată verde cu nuci, fasole verde sotată, 40 g brânză oaie, 2 clementine
JOI
Prânz: o salată de sfeclă roșie, un file de pește la grătar, un piure de țelină, căpșune
Cină: o porție de mâncare din andive, ciuperci și scoici; o pară
VINERI
Prânz: 100 g salată de hering, 150 g cartofi și spanac, un măr cupt cu vanilie
Cină: supă cremă de broccoli și dovlecei, o salată verde, 50 g brânză de capră
SÂMBĂTĂ
Prânz: o salată de creveți, un file de vițel, legume la grătar, ½  de mango
Cină: 2 ouă ochiuri, o supă cremă din morcovi și chimen, o tocăniță, o mână de zmeură (sau alte fructe de pădure), un ceai neîndulcit
DUMINICĂ
Prânz: o pulpă de pui la grătar fără piele, 75 g mămăligă, andive fierte, un smoothie din pere și coacăze negre
Cină: o salată verde, 40 g feta, mazăre fiartă, un compot de mere fără zahăr

 

 

 

 

 

La capătul celor 15 zile, ar trebui să ai un minus de 7 kg. Eficiența dietei crește dacă bei cei 2 litri de apă pe zi și dacă faci mișcare cel puțin 30 de minute zilnic (chiar și plimbări ușoare). Nu uita, de asemenea, să te odihnești suficient și să elimini gândurile negative.

Citeste si

Când și cum putem consuma dulciuri atunci când suntem la dietă

Dieta Carmen Brumă. Iată ce trebuie să consumi ca să arăți ca soția lui Mircea Badea

Vrei să slăbești 4 kilograme în trei zile? Încearcă dieta militară!

 

 

 

Sursa: santeplusmag.com

Foto: shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Publicitate
Huff
VIVA!
Retete
Baby
TV Mania
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta