Poți slăbi mâncând? Iată ce spune teoria alimentelor cu calorii negative

poti slabi mancand

Poate consumul de anumite alimente să ardă calorii? Teoria „caloriilor negative' susține că da. Află care sunt alimentele cu putere calorică negativă, prin consumul cărora se spune că „slăbești mâncând' căci organismul arde calorii suplimentare, prin simpla consumare a acestora.

Conform definiției, alimentele cu calorii negative sunt cele care determină corpul să consume mai multe calorii în timp ce le procesează, decât există ca nutrient în acea mâncare. Teoretic este posibil – spun specialiștii nutriționiști-  deoarece consumarea unui astfel de aliment supune organismul unui efort suplimentar și unui consum energetic crescut, în procesul de descompunere și digerare, astfel încât numărul caloriilor consumate este mai mare decât numărul celor asimilate. Acest lucru depinde de metabolismul fiecărei persoane în parte, dar procesul funcţionează la toată lumea. În plus, acest „comportament' le conferă alimentelor cu calorii negative un extraordinar avantaj în arderea naturală a grăsimilor.

Nu trebuie să-ți închipui că aceste alimente nu au nici o calorie sau au calorii în minus. Aşa ceva nu există. Și nici că o dietă cu calorii negative poate face minuni dacă nu este urmată corect și ținând seama de recomandările nutriționiștilor. Astfel, o dietă constând într-o supă cu calorii negative, de exemplu, consumată zilnic şi în cantităţi mari declanşează un proces de ardere rapidă a energiei, curăţă organismul de toxine şi grăbeşte arderea caloriilor. În timpul unei diete cu calorii negative sunt interzise băuturile  alcoolice, cele carbogazoase, pâinea, zahărul, prăjelile şi mierea de albine iar consumul de lichide trebuie să fie mai mare, însă pe lista celor permise se află doar sucul de fructe neîndulcit, ceaiul, cafeaua şi laptele degresat.

Iată lista principalelor alimente cu calorii negative în ordinea „consumului caloric minim necesar' pentru prelucrarea lor în organism:

Cuișoare, țelină, sfeclă, castravete, afine, agar-agar, broccoli, mango, lămâie, ridichi, salvie, varza de Bruxelles și varza chinezească, sparanghel, dovlecei, fasole verde, mărar, mentă, mere, morcovi, ceapă, căpșune, conopidă, pătrunjel, portocale, andive, zmeură, busuioc, pepene, ardei iute, spanac, usturoi.

Foto: Shutterstock

Citește și:

Dieta cu tărâțe de grâu: secretul kilogramelor pierdute ca prin farmec

Cum a slăbit Simon Cowell aproape 10 kilograme? A făcut o singură schimbare în dieta sa

Cât de bună este dieta ketogenică? Un reputat nutriționist dezvăluie efectele secundare ale acestui regim

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta