Dieta braziliană. Scapă de aproape 10 kg într-o lună

dieta braziliană

Vara este încă departe, iar asta este o veste bună. Ne putem apuca liniștite de o dietă sănătoasă care să ne ajute să arătăm perfect până în sezonul estival. Iar dacă ne facem chef și de puțin sport, avem toate șansele să fim cele mai minunate pe plajă. În acest scop, îți propunem să încerci dieta braziliană.  

Ceea ce îți putem spune în mod sigur este că nu vei suferi de foame. Meniul este îndestulător și echilibrat din punct de vedere nutrițional.

Dieta braziliană. Meniul pe zile

Luni

Mic-dejun: o ceașcă de fulgi de ovăz, o banană, un pahar de suc de portocale proaspăt stoarse

Gustare: un pahar de suc de portocale, o felie de pâine prăjită

Prânz: 100 g pește pe grătar, 100 g salată din legume asezonate cu o lingură de ulei de măsline și zeamă de lămâie

Cină: același meniu ca la prânz

Înainte de culcare: o felie de pâine prăjită, un iaurt mic (de preferat din lapte de capră)

 

Marți

Mic-dejun: o felie de pâine prăjită, un ou moale, un pahar de suc de mere

Gustare: un pahar de suc de mere, o felie de pâine prăjită

Prânz: 100 g piept de pui la cuptor, 2 cartofi copți, 4 frunze de salată

Cină: 200 g de pește la grătar, un ou fiert tare, salată verde

Înainte de culcare: o felie de pâine prăjită, un pahar de suc de mere

Miercuri

Mic-dejun: o felie de pâine prăjită, un pahar lapte de migdale

Gustare: 50 g brânză de capră

Prânz: 100 g orez, 150 g salată de varză cu o lingură zeamă de lămâie și pătrunjel

Cină: 100 g piept de pui, 4 frunze de salată, un măr

Înainte de culcare: un pahar de suc de mere, o felie de pâine prăjită

 

Joi

Mic-dejun: un pahar suc de ananas, o felie pâine prăjită, 50 g brânză de capră

Gustare: o felie de pâine pe care o ungi cu o linguriță ulei de măsline, un pahar suc de ananas

Prânz: 100 g pește la cuptor, 50 g brânză de capră, o portocală

Cină: 2 cartofi copți, 150 g salată de morcovi rași cu zeamă de lămâie

Înainte de culcare: o felie de pâine prăjită, un pahar de suc de ananas

 

Vineri

Mic-dejun: o ceacșă de fulgi de ovăz, o felie de pâine prăjită, un pahar suc de mere

Gustare: un măr, o portocală 

Prânz: 150 g pește la cuptor, 2 morcovi copți asezonați cu zeamă de lămâie

Cină: o felie pâine integrală, o supă de legume

Înainte de culcare: o felie de pâine prăjită, un iaurt mic natural

Sâmbătă

Mic-dejun: o felie de pâine prăjită, un ou fiert tare, un pahar de suc de mere

Gustare: salată de sfeclă roșie cu o lingură de ulei de măsline

Prânz: o felie de pâine integrală, o supă de legume

Cină: 100 g ciuperci sotate, 100 g salată

Înainte de culcare: 2 biscuiți sărați integrali, un pahar suc de mere

 

 

Duminică

Mic-dejun: o felie de pâine prăjită, 50 g brânză de capră, o banană, un pumn de boabe de struguri

Gustare: un păhar de suc de morcovi, o felie de pâine prăjită

Prânz: 100 g piept de pui, 100 g salată de varză cu ceapă și zeamă de lămâie

Cină: o supă de legume, 4 frunze de salată verde, 100 g fructe proaspete

Înainte de culcare: 2 smochine uscate, un pahar suc de mere

Dieta braziliană trebuie ținută maximum patru săptămâni și de cel mult trei ori pe an. Odată ce ai reușit să-ți atingi obiectivul, introdu treptat în alimentația ta proteine. Pentru rezultate optime, bea multă apă și fă un minimum de activitate fizică, 20-30 de minute zilnic.

Citeste si

Dieta mediteraneană, regimul care te ajută să slăbești rapid și ai o inimă sănătoasă. Ce alimente ai voie să consumi?

Dr. Oz: Cea mai eficientă dietă a anului 2019

Dieta disociată. Cum să slăbești rapid cu regimul Antoine, unul dintre cele mai eficiente regimuri disociate

Sursa foto: shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Psychologies
Mai multe din Dieta