Salată de ciuperci

O salată de ciuperci este o sursă bună de fibre și acizi grași nesaturați, dar săracă în calorii. Este ideală pentru toate curele de slăbire.

Toate ciupercile sunt bogate în potasiu, mai mult decât bananele. Potasiul este util în corpul nostru prin faptul că ne dă energie. Atenție însă: ciupercile pot fi greu de digerat pentru unele persoane din cauza unei substanțe numite Chitina care se află în majoritatea ciupercilor. Este insolubilă în acizii stomacali, motiv pentru care ciupercile rămân în stomac mult timp și apoi trec direct prin sistemul digestiv.

Salata de ciuperci cu usturoi și șuncă poate fi consumată atât ca aperitiv, cat și ca fel principal fiind extrem de sățioasă. O felie de pâine prăjită, alături de un pahar cu vin alb, cu siguranță ne vor garanta un deliciu de excepție.

Ingrediente pentru salata de ciuperci:

  • 100 ml ulei de măsline
  • 1 cățel de usturoi zdrobit
  • sucul de la 1 lămâie
  • piper negru
  • 100 g frunze tinere de spanac
  • vinegretă
  • 100 g ciuperci (Psaliota campestris)
  • suncă de Praga
  • parmezan ras

Mod de preparare:

Amestecați uleiul de măsline cu usturoiul zdrobit și sucul de la lămâie. Presărați piper negru, proaspăt măcinat (are o savoare deosebită). Puneți într-un bol frunzele de spanac, turnați deasupra vinegreta, adaugati ciupercile de câmp, tăiate felii, șunca de Praga, prajita crocant, si parmezan ras.

Amestecati și serviți.

Iată de ce ciupercile pot ajuta la reducerea riscului de depresie

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Kudika
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Culinar