Atentie la dieta!

Pastreaza controlul!

  • Inscrie-te la cursuri de fitness, cauta pe internet programe de exercitii, fa-ti planificari de mentinere in forma impreuna cu o prietena.
  • Calculeaza-ti la sange caloriile, evita grasimile si citeste cu atentie toate etichetele produselor pe care le cumperi din supermarket.
  • Nu ar strica sa incepi un jurnal, in care sa notezi tot ce mananci, pentru a fi sigura ca nu ai uitat sa calculezi nici o gustare, cat de mica…

Ce exercitii sa faci
– Daca ai un radio cu CD, invata toata familia sa inceapa sa se miste pe ritmurile muzicii. Este o distractie grozava si arde enorm de multe calorii – mai exact, in jur de 540 intr-o singura ora. Pe de alta parte, nu uita sa dansezi la toate seratele sau petrecerile la care esti invitata. Dansul te ajuta sa arzi calorii, iti tonifica musculatura si te tine departe de masa cu bunatati.

– Inlocuieste jocul de carti cu miscarea. Cu cat trebuie sa te ridici de mai multe ori de pe scaun si sa te misti, cu atat mai bine! Iesi in gradina si fa un mic joc de glezne. Vei arde 270 calorii, daca te joci timp de o ora cu copiii.

– Porneste intr-o plimbare pe zapada. Iti va creste buna dispozitie si vei preveni si o posibila depresie, provocata de zilele scurte si intunecate de iarna. Ce spui de o varianta si mai interesanta, care iti va aminti de copilarie? Ia-ti familia si mergeti la patinoar.

– Incearca reflexoterapia si acupunctura ca metode de reducere a stratului de grasime acumulat. Cumpara o carte de reflexologie si aplica instructiunile pentru stimularea punctelor ce corespund organelor interne; vei reusi sa lupti cu eventuala obezitate si sa-ti imbunatatesti digestia. Folosind metoda reflexoterapiei, se spune ca poti pierde pana la cinci kilograme in sase saptamani.

In loc sa te uiti la televizor…
Daca e seara si nu ai iesit macar o data din casa, nu te panica. Fa-ti putin timp pentru exercitiile urmatoare, care te ajuta sa tonifici partile corpului afectate de excesul de calorii.

BRATE Din pozitia sezand, apleaca-te in fata si sprijina-te cu mana de scaun. In cealalta tine o sticla plina cu apa; indoaie mana cu sticla in unghi de 90 grade. Indreapta mana si intinde-o spre spate. Opreste-te cand cotul e perfect intins. Revino la pozitia initiala. Fa doua seturi a cate 15 miscari.

FESIERI Stai cu fata in jos, sprijinita pe coate si pe genunchi (in "patru labe"). Indoaie coatele in asa fel incat sa te sprijini pe tot antebratul, pana ce capul aproape atinge podeaua. Ridica apoi un picior, cu putere, si coboara-l in la loc. Efectueaza 20 de miscari pentru fiecare picior.

ABDOMEN Stai intinsa pe spate, cu mainile sub cap, cu genunchii indoiti si talpa bine sprijinita de podea. Ridica incet trunchiul si capul de la podea. Concomitent, intinde un picior in sus. Miscarea urmatoare consta in revenirea la pozitia initiala fara miscari bruste. Incepe cu sase miscari pentru fiecare parte si creste treptat pana la zece.

Text: Valentina Vuxanovici

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Recomandari
Huff
VIVA!
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta