Dacă consumi mai puțini carbohidrați, îți menții greutatea corporală mai mult timp

Cheia pentru menținerea greutății corporale poate fi renunțarea la alimente bogate în carbohidrați în favoarea unor alternative mai sănătoase.

În timp ce pierderea în greutate este un proces dificil, adevărata provocare este menținerea greutății pe termen lung.

Acum, un nou studiu a demonstrat că un mod pentru menținerea greutății, după ce ai slăbit, ar putea fi eliminarea carbohidraților din alimentație.

Cercetătorii de la Spitalul de Copii din Boston au descoperit că un consum mai mic de crește numărul de calorii arse și, la rândul său, ajută la menținerea în greutate pentru mai mult timp.

Studiul a implicat 234 de adulți supraponderali, care au urmat o dietă specială pentru pierderea în greutate, timp de 10 săptămâni. Dintre aceștia 164 au atins obiectivul de a pierde între 10 și 14% din greutatea corporală și au continuat în faza următoare.

Participanților le-a fost dată o dietă bogată, moderată sau cu conținut scăzut de carbohidrați care urma să dureze încă 20 de săptămâni.

O analiză a arătat că participanții la dieta cu conținut scăzut de carbohidrați au ars cu aproximativ 250 de kilocalorii mai mult pe zi decât cei din dieta bogată în carbohidrați.

Alimentele bogate în carbohidrați sunt alimente care au un index glicemic ridicat și cresc riscul diabetului, obezitate și chiar afecțiuni ale inimii. Aceste afecțiuni tind să apară numai la niveluri ridicate ale rezistenței la insulină.

 

Iulia Sandu

Foto: shutterstock.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta