Cele mai gustoase perişoare dietetice din peşte

perisoare dietetice din peste

Aliment ușor digerabil, recomandat și în diete, gustos și nutritiv, peștele ar trebui să fie prezent pe masă măcar de două ori pe săptămână. Și nu e vorba doar de beneficii aduse adulților ci și copiilor, în egală măsură. Iată o rețetă grozavă de perișoare dietetice din pește:

Grăsimile nesaturate din carnea de pește protejează sistemul nervos, Omega 3 reprezentând hrană pentru creier. Ajută la reechilibrarea emoțională și crește energia și puterea de concentrare. În plus, acest tip de grăsime împiedică proliferarea bolilor inflamatorii cronice și a bolilor autoimune. Iată suficiente motive să prepari sănătoase perișoare de pește ca în Deltă! Mai cu seamă că în modul lor de preparare nu intră prăjirea în ulei!

Ingrediente pentru perişoare dietetice din peşte: 

  • 600 g de pește alb
  • 800 ml supă clară de zarzavat
  • zeama de la o jumătate de lămâie
  • 120 ml de lapte
  • două albușuri de ou
  • două felii de pâine fără coajă
  • 50 g de unt
  • o legătură de pătrunjel verde

Se curăţă peştele şi se spală foarte bine, în câteva ape. Se pune la fiert în supa clară de zarzavat, în care s-a adăugat zeama de lămâie și două lingurițe de sare. Când supa clocoteste se adaugă bucățile de pește și se lasă să fiarbă aproximativ 20 de minute, la foc potrivit.

După fierbere, peștele se scurge de apă şi i se îndepărtează cu multă grijă oasele şi pieliţa, după care se zdrobește cu ajutorul unei furculiţe. Pâinea se înmoaie în lapte, se scoate şi se lasă să se scurgă. Albuşul bătut bine se amestecă împreună cu pasta de peşte, cu pâinea înmuiată în lapte şi cu pătrunjelul tocat foarte mărunt. Din această compoziţie se ia câte o linguriţă şi se pune într-un vas cu apă clocotită. Se lasă la fiert la foc potrivit încă 10-15 minute. Se strecoară perişoarele şi se adăugă unt.

Se pot servi cu cartofi natur, orez sau doar cu salată verde. De fapt, cel mai bine ar fi doar cu salată verde… Prietenele știu de ce!

Foto: Shutterstock

Citește și:

3 rețete de pizza care nu îngrașă. Rapid de preparat, sănătoase și gustoase

Ronțăieli sănătoase: biscuiții de casă. Iată cea mai simplă rețetă!

Cel mai rapid aperitiv – Chiftele de cartofi cu brânză

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Psychologies
Mai multe din Culinar