Ce alimente să NU consumi de Crăciun. Sfaturi prețioase pentru a NU te îngrășa de sărbători

 

ce sa nu mancam de craciun

Meniu de Crăciun ușor și sănătos? Pare a fi un paradox… dar dacă suntem atenți la ce preparate includem astfel încât să nu aibă efecte nedorite asupra sănătății și a siluetei, acesta ar putea fi secretul pentru ca talia noastră să nu se îngroașe așa cum se întâmplă după fiecare mare sărbătoare. Organismul este agresat în perioada sărbătorilor de iarnă din pricina meselor foarte bogate în grăsimi și zahăr, în special dacă până atunci a fost ținut post. Iată ce alimente să NU consumi de Crăciun. Sfaturi prețioase pentru a NU te îngrășa de sărbători:

Kinga Sebestyen, cea care a făcut fenomenul Kangoo Jumps renumit în România și peste hotare, vine în ajutorul nostru cu sfaturi simple, dar foarte eficiente pentru a nu avea probleme de sănătate ori cu greutatea după sărbătorile de iarnă. Este de ajuns să eliminăm din meniul de Crăciun aceste preparate.

kinga-sebestyen-craciun-kangoo-kangoo

Este foarte simplu să te bucuri de atmosfera de sărbători chiar fără a ne agresa organismul. Crăciunul nu înseamnă să mâncăm până nu mai putem, în special alimente cu grăsimi, zahăr și mulți conservanți, pe care le găsim în magazine. Aveți grijă de sistemul vostru digestiv, de colesterol și de siluetă. Stratul de grăsime se depune repede și se elimină greu apoi. Scoateți din meniul de Crăciun aceste preparate: ketchup, maioneză, cârnați, cremvurști, șunca, mezelurile, pizza, înghețata, prăjiturile din făină albă cu creme, dressingurile pentru salata. Dacă vă este poftă de aceste alimente, măcar gustați din ele, consumați în cantități mici, apoi echilibrați cu alimente care ard caloriile sau care sunt benefice pentru eliminarea toxinelor. Acestea sunt: ananasul, grapefruit, rodie, scorțișoară, ardei iute, mere, ceai verde, quinoa. Vă recomand, chiar dacă stați acasă ori sunteți în vacanță, să faceți măcar 10 minute de mișcare zilnic. Este important să nu dăm ocazia organismului să își încetinească și mai mult metabolismul. Mai bine să îl menținem activ cât de cât, decât să avem o perioadă lungă de sedentarism și apoi să ne chinuim la sală ori cu diete stricte', declară Kinga Sebestyen.

Uite o variantă de maioneza de post cu cartofi!

foto: 123rf

Citește și:

(P) 6 sfaturi pentru cea mai bună pâine de casă

(P) Prăjiturile de iarnă: 3 rețete simple, gata în mai puțin de o oră

Playlist de Crăciun – Cele mai frumoase melodii românești pe care să le asculți de Sărbători

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Culinar