Trucuri de slăbire rapidă de la femei care au reușit să piardă peste 20 kg

Trucuri de slăbire rapidă

Slăbitul rapid nu a făcut niciodată casă bună cu sănătatea. Sigur, slăbitul rapid nu este o utopie, este cât se poate de realizabil, doar că… pe termen scurt. La capătul dietei drastice care ne ajută să atingem greutatea dorită se află obiceiurile alimentare de dinaintea dietei.

Iar odată ce revenim la alimentația anterioară dietei, revenim și la kilogramele de dinaintea dietei. Asta în cel mai fericit caz. În cazurile nefericite, reușim să ajungem la un număr mult mai mare de kilograme decât aveam înainte de începerea procesului de slăbire.

Pentru că cele mai multe femei se află într-o luptă continuă cu kilogramele în plus, site-ul womanshealthmag.com a adunat mărturiile a opt femei care au reușit să scape de zeci de kilograme, și asta fără să apeleze la intervenții chirurgicale-minune.

În materialul video de mai jos, le poți vedea pe curajoasele care au îndrăznit să se ia la trântă cu kilogramele în plus și care, în cele din urmă, au ieșit învingătoare.

Descoperă, în cele ce urmează, 5 trucuri de slăbire rapidă de la femei care au reușit să piardă peste 20 kg.

    1. Ține un jurnal alimentar. Această metodă a funcționat în cazul lui Brittany Hicks, 25 de ani, care a reușit să scape de nu mai puțin de 50 kg. Notează-ți tot ce mănânci într-o zi. Asta te va ajuta să-ți dai seama de cantitatea de alimente pe care o consumi, dar și să conștientizezi motivul pentru care o faci. Te asigurăm că foamea nu este întotdeauna motivul pentru care mănânci. Poți mâncă de stres sau de plictiseală, iar atunci când vei conștientiza ce alimente mănânci din aceste două motive, îți va fi ușor să renunți la ele.
    2. Mănâncă în farfurii mici. Din cauza insuficienței cardiace de care suferea, Jeanenne Darden, mamă a doi copii, a înțeles că, pentru a trăi, trebuie să slăbească. Pentru ea, cea mai simplă metodă pentru a pierde kilogramele în plus a fost să micșoreze cantitățile de alimente consumate. A făcut-o punându-și mâncare în farfurii mai mici. Jeanenne a reuși să slăbească, în scurt timp, de la 85 la 66 kg.
    3. Consumă frecvent iaurt grecesc. Krystal Sanders a reușit să piardă nu mai puțin de 35 kg înlocuind maioneza și smântâna cu iaurt grecesc. Ea integrează iaurtul grecesc în mai multe preparate, obținând versiuni mult mai sănătoase ale felurilor de mâncare preferate.
  1. Uite o variantă de maioneza de post cu cartofi!
    1. Respectă regula “una din fiecare”. Yasmine Farazian a scăpat de 22 kg mâncând, la fiecare masă, un aliment bogat în glucide, unul bogat în proteine, unul bogat în grăsimi. Concret, ea mânca o tartină dintr-o felie de pâine, o bucată de friptură de vită de mărimea palmei, un avocado. Dacă avea poftă de cartofi prăjiți, îi mânca cu salată verde.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

Yasmine Farazian, author of ‘The One One One Diet’ for the easy rule of thumb that helped her shed 50 pounds: At each meal, she made sure to eat one carbohydrate, one protein, and one fat. Finally, Yasmine had the template for making a healthy, well-balanced meal that she needed. “I would have the bun, beef patty, and avocado,” she says. “And if I wanted fries, I’d ask for lettuce instead of the bread.” Way to go Yasmine! #‎YourFatLossCoach ‬#hcg #hcgdiet #hcgweightloss #hcgweightlossjourney #hcgcoach #hcgexpert ‪#‎FlashbackFridays‬ ‪#‎FBF‬ ‪#‎Health‬ ‪#‎Exercise‬ ‪#‎Workout‬ ‪#‎Diet‬ ‪#‎Fitness‬ ‪#‎Fatloss

O postare distribuită de Your Fat Loss Coach (@yourfatlosscoach) pe

5. Spală-ți dinții după fiecare masă. Tricia Minnick a scăpat de nu mai puțin de 60 kg renunțând la băuturile carbogazoase și la alimentele bogate în glucide. În plus, purta permanent la ea o periuță de dinți, pe care o utiliza după fiecare masă. Ea ne asigură că o respirație proaspătă inhibă dorința de a mânca.

Sursa foto: shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta