Ține cont de aceste trucuri ca să nu te mai îngrași niciodată

trucuri ca sa nu te mai ingrasi

Cu mici schimbări în stilul de alimentație vei reuși să eviți un nedorit surplus de kilograme, în perioada izolării în casă. Este mult mai puțin frustrant decât dacă ai urma o dietă severă. Ține cont de aceste trucuri ca să nu te mai îngrași niciodată:

Izolarea și lipsa activității obișnuite, aduce cu sine stres și tendințe de bulimie, spun toți nutriționiștii. Pentru a rămâne în formă și a elimina inesteticii colăcei depuși pe șolduri sau pe coapse, nu trebuie să apelezi la binecunoscutele metode de slăbit, la diete complicate și de nerespectat ori la număratul caloriilor din farfurie. Este de ajuns să urmezi cele zece reguli de alimentație de mai jos.

Puţin și des

Corpul tău procesează mai uşor mesele mici. În loc să mănânci dimineața la prânz și la cină, împarte meniul în șase și eșalonează mesele pe tot parcursul zilei. Puțin și des egal metabolism stimulat, deci adio kilograme în plus. Nu te reține, mănâncă atunci când ți-e foame nu aștepta până nu mai poți, dar între mesele principale ia doar câte o gustare: un fruct și o bucată de brânză sau un morcov și câteva nuci sau migdale Foarte important este să nu ratezi micul dejun chiar dacă teama de îngrășare te-ar îndemna să îl sări. Mănâncă puțin dar mănâncă. Un fruct, o felie de pâine prăjită cu ceai, câțiva biscuiți…

 Regula celor 10 căni de apă

Este important să bei multe lichide, în special apă: cel puțin 10 pahare pe zi. Un organism bine hidratat funcționează cu metabolismul „turat' la mximum și își îndeplinește corect toate funcțiile. Poți încerca câte o cană de ceai verde, cu 30 de minute înaintea meselor principale, este unul dintre „lichidele- minune' care „topesc' grăsimile.

Aperitive

O modalitate sănătoasă și simplă de a consuma mai puține calorii pe zi este să mănânci un aperitiv ușor înaintea mesei principale. Un aperitiv sărac în calorii: o supă limpede, o salată acrișoară, are marele avantaj că îți potolește pofta de mâncare. Te asigurăm că astfel, felul principal va rămâne pe jumătate în farfurie.

Și proteine

Nu renunța la proteine și consumă-le în cantitate suficientă la fiecare masă. Alimentele bogate în proteine sunt foarte sățioase iar lipsa lor îți va produce foame, la scurt timp după ce ai mâncat. Nu știai asta, nu? La prânz și seara pune în farfurie cel puțin 100 g carne (pui, pește, vită) ori două ouă sau poți alege 250 g leguminoase (fasole, mazăre, linte), care sunt o sursă excelentă de proteine.

Nu te înfometa

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le poți comite dacă intenționezi să nu te îngași este să te înfometezi. Organismul tău va fi supus unui stres inutil, iar ca să se protejeze va reacționa exact pe dos de cum ți-ai dori: va face depozite cu fiecare calorie în plus.

Râzi în fiecare zi

Poate nu știai dar râsul stopează depozitarea caloriilor. Deci este de ajuns să te amuzi copios cât de des se poate ca să oprești tendința de a depune grăsimi și chiar să dai jos din cele așezate deja. Mai mult râsul te ajută să scapi de stres, depresie, tristețe și este, în același timp, un excelent exercițiu pentru plămâni, organele abdominale și sistemul cardiovascular.

 Schimbă ritmul la masă

Schimbă ritmul în care mănânci. Dacă obișnuiești să înghiți rapid ce ai în farfurie în loc să savurezi fiecare îmbucătură, vei depăși în mod cert cantitatea de care are nevoie cu adevărat organismul. Aceasta pentru că semnalul de sațietate este transmis de la creier abia la 20 de minute după ce ai început să mănânci. Așadar, mestecă încet, fără grabă iar dacă vezi că nu poți recurge la câteva trucuri: încearcă să mănânci cu stânga, taie bucăți mai mari ca să mesteci mai mult, nu te așeza la masă singură, fă o pauză de 10 minute după ce ai terminat jumătate de porție…

Dulciuri cu măsură

Chiar dacă te temi de kilogramele pe care le-ai putea pune pe tine, răsfață-te ocazional și cu ceva dulce. Să nu mai mănânci deloc ciocolată sau prăjiturele poate fi foarte frustrant. Poți ca două seri din săptămână să te delectezi cu o prăjitură cu ciocolată sau o cupă de înghețată de casă și ai voie și un croissant savuros ori o ciocolată mică amăruie, să zicem… duminică dimineața.

 Nu amâna mesele

Nu te așeza la masă foarte flămândă căci vei fi tentată să întreci măsura și să mănânci peste cât e necesar. Când apare senzația de foame nu o ignora, căci abținerea „în contul siluetei', te și chinuie și este un dezavantaj serios.

Mintea este cheia

Mentalul joacă un rol foarte important în procesele de slăbire şi îngrăşare. Nu deveni obsedată să nu așezi kilograme în jurul taliei sau să nu iei un surplus de greutate și vei vedea că organismul știe să se regleze singur.

Foto: 123rf

Citeste si:

Hrișca, alimentul-minune care te ajută să slăbești 10 kilograme. Dieta cu hrișc

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Publicitate
Huff
VIVA!
Retete
Baby
TV Mania
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta