Rețete sănătoase de smoothie de mic dejun pentru energie toată ziua

Rețetele de smoothie sunt din abundență pe internet și putem face orice dorim pentru o anumită dietă sau pur și simplu pentru a avea energie. Aceste rețete sunt simplu de făcut, dar pot fi găsite în supermarketuri, iar o astfel de băutură poate oferi o mulțime de nutrienți.

Smoothie-urile pot fi, de asemenea, personalizate după bunul plac. Potrivit Bright Side, iată câteva rețete delicioase și sănătoase.

Rețete sănătoase de smoothie de mic dejun

Smoothie de fulgi de ovăz cu căpșuni. Un smoothie cu căpșuni și fulgi de ovăz este un smoothie care poate fi consumat în orice moment al zilei, dar cel mai bine este servit la micul dejun sau dimineața. Această băutură este bogată în nutrienți, fibre și antioxidanți. De asemenea, ajută la stimularea sistemului imunitar, deoarece conține vitamina C și omega-3 sănătoasă. Această rețetă nu conține zahăr adăugat datorită dulceaței naturale a căpșunilor proaspete. De asemenea, această rețetă nu conține lactate, nu conține gluten și este vegană.

Se spală ușor căpșunile cu apă curentă. Se pun mai întâi toate ingredientele în blender și se dau la viteză mare până când se obține o consistență omogenă. Acest lucru îl va transforma într-un lichid gros, poți adăuga mai mult lapte dacă preferi un amestec lichid.

Smoothie de mango. Un smoothie de mango este bogat în vitamine și minerale. Acesta întărește sistemul imunitar și promovează dezvoltarea celulară. De asemenea, poate ajuta la sănătatea ochilor și a inimii, poate preveni diabetul și are un număr redus de calorii. Pentru acest smoothie ai nevoie și de lămâie, castraveți și mentă.

Ulterior, se spală mango, castravetele și menta cu apă curentă. Se pun mango tăiat, sucul de lămâie, castravetele și jumătate din mentă în blender cu apă sau cu lapte integral. Apoi se mixează la viteză mare până când se obține un amestec fluid.

Smoothie de afine. Acestă băutură de afine conține cei mai mulți antioxidanți dintre toate fructele disponibile. Acestea sunt sărace în calorii și grăsimi, bogate în fibre, bogate în vitamine și în antociani, care ajută la îmbunătățirea sănătății inimii. Poate fi consumat în orice moment cu moderație, deoarece acesta conține totuși dulceață naturală, care poate fi dăunătoare dacă este consumată în exces.

Se spală afinele cu apă. Se adaugă toate ingredientele în blender, dacă este prea gros pentru tine, atunci poți adăuga mai mult lapte pentru a avea un amestec lichid și omogen.

Smoothie de banane. Acest smoothie este bogat în fibre și constituie o gustare excelentă după masă. Acesta este ideal pentru persoanele care fac sport, deoarece ajută la refacerea electroliților și la stimularea carbohidraților. Unii pot spune că acesta este un smoothie pentru persoanele active.

Se decojesc bananele și se pun toate ingredientele în blender. Se amestecă la viteză normală spre mare până când devine o consistență omogenă. Se servește rece sau așa cum este, cu felii de banane ca garnitură.

Poftă bună! 🙂

Foto: 123RF

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Kudika
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Culinar