O dietă fulger şi un regim de întreţinere

Multe dintre noi ne propunem ca sa scapam de acele doua-trei (sprezece) kilograme care, desi dispuse in diverse zone ale corpului, ne stau de-a dreptul pe suflet.

slim

Altfel, se pare ca ne vom simti cam “inghesuite” in propriile haine. Cat priveste rochitele festive cu bretelute, orice speranta a pierit chiar la usa sifonierului! Dar la urma urmei, situatia nu e chiar atat de dramatica.

In numai cinci zile, poti avea un stomac mult mai plat, iar in patru saptamani vei pierde destule kilograme. Trebuie doar sa te hotarasti la ce tii mai mult: la talia frumos conturata sau la cartofii prajiti si ciocolata cu capuccino…

Nici nu te gandi sa faci altfel!

  • Nu sari niciodata peste micul dejun.
  • Mananca la fiecare trei ore.
  • Nu te duce la culcare cu stomacul gol.
  • Atunci cand tii regimul-fulger, nu ai voie sa consumi fructe (cu exceptia celor mentionate – banane, visine si capsuni).
  • Nu exagera cu alimentele permise… Incearca sa nu depasesti 75 g de unt pe saptamana (50 g, in cazul regimului-fulger).
  • Sunt interzise orice indulcitor artificial si orice produs pe care este mentionat “continut redus de grasimi/calorii”.
  • Bea apa cat de multa in timpul si intre mese.

Regim-fulger pentru cinci zile
Mesele zilei:
Ai putea manca:
micul dejun O cana cu lapte si fulgi de cereale (nu muesli!) Doua felii de paine prajita, cu unt; un pahar cu apa plata sau ceai
gustarea de dimineata (10.00-11.00) O banana O cescuta de orez cu lapte Un sandvis cu branza si unt
pranzul O jumatate de conserva de ton; un cartof fiert, pasat si amestecat cu lapte 100 g macrou sau cod, fiert; un cartof copt si o lingurita de maioneza Doi cartofi copti, cu branza grasa de vaci (doua lingurite)
gustarea de dupa-amiaza Un iaurt mic (nu cu fructe!) Doua felii de paine prajita, cu o lingurita de dulceata O cescuta de orez cu lapte
cina (preferabil, nu mai tarziu de ora 19.00) Peste (macrou, cod) fiert sau la gratar; doi cartofi fierti Paella (o specialitate spaniola, foarte gustoasa si hranitoare) vegetala Un piept (mijlociu) de pui, la gratar; doi morcovi fierti (sau 100 g mazare)
gustarea de seara O cescuta de orez cu lapte Spuma de fructe – 1 banana si 100 g visine sau capsuni (eventual, congelate), batute cu mixerul O cana cu lapte

5 SECRETE care valoreaza… 1 kg in minus, pe saptamana

  • Fa “ordine” in frigider. Daca nu te vei “impiedica” in nimic tentant, iti va fi mai usor sa respecti dieta.
  • Nu spune nimanui ca tii regim. Asta ii va face pe multi sa te ademeneasca cu felurite bunatati.
  • Mergi direct la tinta. Daca esti nehotarata si vei cumpara ce-ti cade mai intai in mana, la fel vei si manca. Fa-ti o lista si tine-te de ea!
  • Fa exercitii. Macar un sfert de ora, in fiecare zi. Vei fi uimita de efecte.
  • La micul dejun, consuma cat poti de des fulgi de cereale cu lapte. Iti dau multa energie si, pe deasupra, sunt foarte satiosi.

Tine-te de ea… pe termen lung
Mesele zilei:
Ai putea manca:
micul dejun O cana cu lapte si fulgi de cereale Doua felii de paine prajita, cu unt si dulceata/gem Un ou fiert, o felie de paine prajita, o ceasca de ceai/cafea si o jumatate de pahar cu suc de portocale
gustarea de dimineata Un iaurt mic si o banana O jumatate de corn, cu unt si dulceata Doua felii de paine prajita, cu unt si gem
pranzul O portie mica de spaghete cu ton, untisor (creson) si salata verde Doua felii de paine cu unt; un ou, fiert tare, cu maioneza Un sandvis mare cu branza grasa de vaci; cateva boabe de struguri
gustarea de dupa-amiaza O mini-salata de castraveti (sau rosii) O banana si un mar; o ceasca de ceai/cafea O felie de paine prajita, cu unt
cina O portie de vita Stroganoff si salata verde Tagliatele (o varietate de paste italienesti), cu peste afumat si untisor Boabe de fasole (din conserva sau gatita); o felie de paine prajita cu unt
gustarea de seara O ceasca de lapte cu fulgi de cereale; un mar (sau cateva boabe de struguri) Patru-cinci biscuiti cu lapte degresat; cateva smochine O felie de paine prajita, cu unt si dulceata

Daca esti in criza de timp, rezuma-te la regimul-fulger de cinci zile. Oricum, dieta de intretinere o poti urma si acum, dar si dupa ce ai “facut felul” soriciului, tobei, carnaciorilor…

Tagliatele cu peste afumat si untisor (2 portii)

Fierbe 100 g de paste tagliatele (sau spaghete obisnuite), timp de 3 min., apoi scurge-le si da-le deoparte. Incinge o lingura de ulei, in care adaugi un catel de usturoi, pisat, 25 g de peste afumat (doar cat sa-i dea gust, adica) si o legatura de untisor, amestecand continuu. Adauga pastele, condimenteaza (sare, piper) si lasa pe foc inca 2-3 minute. Serveste cu marar.

Paella vegetale (2 portii)

Caleste cate o jumatate de vanata, ardei gras, ceapa si morcov. Adauga apoi un catel de usturoi, pisat, 100 g orez cu bobul lung, rosiile dintr-o conserva mica (sau suc de rosii), 300 ml apa, o jumatate lingurita de sofran. Condimenteaza, amesteca totul bine si lasa sa fiarba pana cand orezul absoarbe toata apa. Serveste imediat.

Vita Stroganoff (2 portii)

Fierbe 90 g orez. Intr-o lingura de ulei (cel mai bine ar fi de masline), caleste o ceapa mica si un catel de usturoi. Adauga un sfert de kg muschi de vita si da focul tare, pana cand se patrunde carnea. Da focul mic si lasa inca 1 min. Adauga un ardei gras si 100 g ciuperci, ambele taiate felii, ardei iute (dupa gust), sare. La sfarsit, pune 2 linguri de smantana. Serveste cu garnitura de orez si salata verde.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta