Cum slăbești mai repede – Carbohidrați versus Grăsimi

Există sute de diete care promit slăbire rapidă, eficientă, pentru totdeauna, pentru burtă, pentru coapse și așa mai departe – însă toate se rezumă la a mânca mai puțin și mai sănătos. O echipă de specialiști din Statele Unite a decis să afle cum este mai eficient să slăbești: mâncând mai puțini carbohidrați sau mai puține grăsimi. Iată ce au descoperit:

carbohidrati-grasimi

foto carbohidrați grăsimi Shutterstock

Studiul, publicat într-o revistă de știință medicală din Statele Unite a arătat că dai jos kilogramele rapid și cel mai eficient dacă tai din consumul de carbohidrați, în timp ce consumul de grăsimi poate rămâne același, atât timp cât consumi grăsimi sănătoase (mononesaturate).

La studiu au participat în jur de 150 de persoane obeze, bărbați și femei, care au fost împărțite în două grupe: cei care au ținut dieta cu mai puțini carbohidrați și cei care au ținut dieta cu mai puține grăsimi.  Potrivit cercetării, cei din prima grupă au scăzut cu peste 3,5 kilograme mai mult în perioada dată și, mai mult de atât, le-a scăzut mai mult indiciele de masă corporală.

Studiul a mai arătat că grăsimile chiar pot ajuta la pierderea în greutate, atât timp cât provin din surse sănătoase.

Cum mănânci mai puțini carbohidrați

Carbohidrații sunt de două tipuri: digerabili și indigerabili. Cei digestibili provin din cereale, fructe, legume, semințe, în timp ce celălalt tip provine din fibre insolubile, amidon și zahăr.

Este foarte importantă sursa carbohidraților, pentru o dietă sănătoasă și ca să poți slăbi eficient și rapid. Așadar, renunță la carbohidrații indigerabili (zahăr, amidon, produse procesate) și consume doar produse cu cabohidrați ”buni”.

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Dieta