Obișnuiești să îți comanzi mâncare la pachet? Uite cum poți face alegeri sănătoase

mancare la pachet

Când spui mâncare la pachet, rareori te gândești la un meniu sănătos. Primele variante care ne vin în minte sunt fie o pizza delicioasă cu multă mozzarela, pe care să o consumăm în fața televizorului într-o seară de vineri, fie o cutie mare de mâncare chinezească cu care să ne delectăm papilele gustative.

Foarte multe persoane aleg să își comande mâncare la pachet și asta pentru că timpul nu le permite să gătească, iar aceasta este cea mai comodă variantă. Acest obicei este destul de nociv pentru sănătate și un dușman de temut pentru siluetă.

De cele mai multe ori, mâncarea care ne este livrată la domiciliu în cutii frumos ambalate este bogată în grăsimi, sare sau zahăr și de multe ori vine la pachet cu garnituri sau sosuri care le transformă în adevărate bombe calorice. Chiar dacă parte greu de crezut, există și variante sănătoase ale meniurilor pe care le putem lua la pachet. Înlocuind meniurile clasice cu câteva alegeri sănătoase, te poți bucura de mâncare livrată la pachet, fără să îți dai peste cap dieta.  În loc să comanzi un burger cu cartofi prăjiți, alege o salată cu pui, care pe lângă faptul că te va ajuta să ai un control asupra siluetei, va avea și un gust foarte bun. Mai mult, atunci când îți comanzi mânacare, renunță la sosurile care vin la pachet. Chiar dacă sunt foarte gustoaase, ele adaugă un număr mare de calorii în meniul tău.

Dacă îți comanzi des mâncare cu specific indian, poți face câteva schimbări în meniu pentru a-l transforma într-o alegere sănătoasă. În loc de carnea suculentă de miel, alege peștele sau puiul. Știm că sosurile cremoase au un gust aparte, dar dacă vrei să nu acumulezi kilograme în plus, optează pentru sosul de tomate.

Fish and chips este un fel de mâncare adorat de multe persoane. Pentru a-l transforma într-un meniu sănătos, renunță la chipsurile folosite pe post de garnitură și încearcă să consumi peștele pe grătar și nu prăjit.

Când vine vorba despre pizza, cu cât conține mai puține toppinguri și are un blat mai subțire, cu atât este mai sănătoasă. Ai grijă la blaturile care au cruste umplute cu brânză, asta dacă nu vrei să îți pui în pericol silueta.

Renunță la puiul în cruste crocante. Știm că este foarte gustos, dar ar fi bine pentru silueta ta să îl ocolești. Poți alege puiul simplu, doar prăjit în ulei.

Mâncarea chinezească are multiple variante bogate în legume ca brocoli sau ciuperci. Alege această variantă în defavoarea pachețelor de primăvară sau a meniurilor cu multe calorii.

Bianca Hriscu

Foto: shutterstock.com

Citește și:

8 alimente care te ajută să ai un abdomen plat

Untișorul, planta verde care îți curăță organismnul

Ce este asmățuiul și care sunt beneficiile sale pentru sănătate

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate