Platou cu tartine

Un inceput promitator pentru o seara minunata cu prietenii

6 portii
Timp de preparare: 15 min.
Timp la cuptor: 5min.

Baza pentru tartine
Taie 1 bagheta in 18 felii subtiri. Rumeneste-le usor si apoi freaca-le cu 1 catel de usturoi.

Amestecuri
Cantitatile sunt pentru 6 tartine (calorii si grasimi calculate pentru 3 tartine).

Rosii, masline si busuioc (112 calorii, 5 g grasimi)
Taie sferturi 100 g rosii mici si amesteca-le cu 25 g masline negre, fara samburi, tocate, 75 g rosii deshidratate, 3 linguri frunze de busuioc, taiate.

Presara sare, piper si stropeste cu 2 linguri ulei de masline.

Cas, nuci si struguri (180 calorii, 10 g grasimi)
Stropeste 6 felii de paine cu 2 linguri ulei de masline si pe fiecare pune o frunza de salata. Adauga 75 g cas taiat cuburi. Rumeneste si toaca 25 g nuci si presara impreuna cu 75 g boabe (taiate) de struguri albi.

Sunca de Praga, sparanghel si papadie (122 calorii, 5 g grasimi)
Pe 6 tartine pune o mana frunze de papadie,100 g sparanghel fiert, taiat segmente, 85 g sunca de Praga, felii. Stropeste cu otet balsamic si ulei de masline.

Pofta buna!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Gustari