Exercitii simple la birou

Exercitii simple la birou

Pentru momentele in care simti ca ai luat forma scaunului, Florentina Opris te ajuta sa-ti recapeti tonusul si energia.

Pentru muschii trunchiului
Stai in picioare, cu talpile departate, la nivelul umerilor. Tine spatele drept in timp ce duci palma stanga la ceafa, aplecand trunchiul in partea opusa.

Bratul drept aluneca pe langa corp. Repeta miscarea, schimband bratul, de cate 20 de ori pe fiecare parte. Este important ca trunchiul sa fie pe aceeasi linie cu linia coapselor, iar cotul sa fie indreptat spre spate.

Pentru brate si bust
Exercitiul te ajuta sa iti recapeti mobilitatea incheieturilor mainii si iti tonifica bustul. Cu spatele drept, preseaza ritmic palmele in dreptul pieptului de cel putin 20 de ori. In tipul exercitiului tine talpile sprijinite pe covor.
Pentru zona taliei
Prinde cu palma stanga bratul scaunului, in timp ce duci bratul drept deasupra capului. Tine spatele cat mai drept, inspira, apoi schimba bratul, expirand. Tine bratul intins pe linia soldului.

Tonifica-ti fesierii
Asaza-te cu genunchiul stang pe scaun, sprijina palmele pe birou, ridica cat mai sus piciorul drept, perfect intins; mentine opt secunde si apoi schimba piciorul. Repeta de 20 de ori. Mentine laba piciorului la nivelul soldului.

Tonifica-ti tricepsul
Cu spatele la birou si cu palmele sprijinite de muchia acestuia, indoaie bratele, coborand trunchiul. Intinde apoi iarasi bratele si repeta de zece ori. Tine talpile departate, la nivelul umerilor, si sprijinite pe covor.
Flotari la birou
Departeaza picioarele, la nivelul umerilor, sprijina-ti palmele pe birou si mentine trunchiul pe aceeasi linie cu coapsele. Executa apoi o flotare, indoind usor coatele. Incearca sa nu impingi bazinul inapoi.




Ai grija de spate
Timpul indelungat petrecut in fata calculatorului poate sa-ti aduca tensiune si dureri in zona spatelui. De aceea, este bine sa faci din cand in cand (o data la una-doua ore) urmatoarea miscare: cu palma dreapta, prinde spatarul scaunului si apleaca trunchiul in fata, cu ambele brate intinse la nivelul umerilor. Priveste inainte, mentine trei secunde. Schimba bratul si repeta exercitiul de 20 de ori. Tine tot timpul barbia ridicata si spatele drept.

Florentina iti recomanda
Pe langa exercitiul fizic regulat, este important sa adopti o alimentatie bogata in cereale, care contin fibrele, vitaminele si mineralele de care ai nevoie zilnic. O varianta accesibila si la indemana chiar si la birou este cea a cerealelor Weetbix, de la Sanovita, care se pot dizolva imediat intr-un pahar de suc natural sau lapte. Laptele de soia e bogat in substante nutritive si sarac in grasimi. Incearca laptele So Good (Sanitarium), obtinut din culturi biologice de soia. Pentru mai multe detalii, viziteaza site-ul www.florentina.ro.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2

Recomandari
Libertatea
Huff
VIVA!
Retete
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Fitness