Ce riști dacă nu te hidratezi suficient atunci când faci sport

Ce riști dacă nu te hidratezi suficient atunci când faci sport

Hidratarea este foarte importantă indiferent de situație, dar în special în momentul în care faci sport. În timpul activităților fizice intense, corpul pierde o cantitate mare de apă, prin transpirație, ceea ce înseamnă că trebuie să consumi suficiente lichide, astfel încât organismul să nu aibă de suferit.

Fie că mergi la sală, fie că alegi să faci sport la tine acasă sau să alergi prin parc, sticla cu apă nu trebuie să îți lipsească. În timp ce faci mișcare, corpul tău are nevoie să fie hidratat pentru a rezista efortului.

Ce riști dacă nu te hidratezi suficient atunci când faci sport?

1. Nu vei reuși să slăbești

Dacă ți-ai propus să slăbești cu ajutorul sportului, trebuie să știi că e nevoie să consumi suficientă apă pentru a obține cele mai bune rezultate. În caz contrar, tot ce vei face este să pierzi apă și nu grăsime. Atunci când organismul nu este hidratat, acesta va întâmpina dificultăți în arderea depozitelor de grăsime, iar tu nu vei reuși să pierzi kilogramele în plus.

2. Toxinele rămân în organism

În timp ce faci sport, toxinele sunt eliminate prin transpirație. Astfel, dacă nu consumi suficientă apă, corpul nu va reuși să transpire, iar toxinele vor rămâne în corp, provocând probleme serioase de sănătate, potrivit brightside.me.

3. Nivelul de energie va scădea

Atunci când ești deshidratată, corpul tău va suporta mult mai greu efortul fizic. Acesta este motivul pentru care nu vei avea energia necesară pentru a-ți duce la capăt antrenamentul, iar dacă vei face acest lucru, performanța obținută nu va fi la cel mai înalt nivel.

4. Te vei confrunta cu durerile musculare

Un antrenament intens atrage după sine febra musculară și chiar dacă acest lucru este perfect normal, când nu bei suficientă apă, durerile musculare îți pot da bătăi de cap pentru mai multe zile.

5. Pot să apară cearcănelele

Chiar dacă pare greu de crezut, cearcănele sunt un semn al deshidratării. Dacă faci sport și nu bei apă, corpul va încerca să extragă apa din orice sursă, ceea ce va duce la apariția pungilor de sub ochi și a cearcănelor.

6. Vei mânca mai mult

Cea mai mare greșeală pe care o fac oamenii este că de multe ori confundă foamea cu senzația de sete. Dacă refuzi să te hidratezi în timpul antrenamentului, senzația de foame se poate accentua imediat după terminarea acestuia, tu vei consuma o cantitate mai mare de alimente și în loc să slăbești, tot ce vei reuși este să acumulezi un număr și mai mare de kilograme.

Bianca Hriscu

Foto: shutterstock.com

Citește și:

Cum ne pot influența temperaturile ridicate organismul? Acestea sunt principalele schimbări care pot să apară

Te simți amețită în majoritatea timpului? Uite ce afecțiuni se pot ascunde în spatele acestui simptom

Cum să îți subțiezi talia vizibil cu ajutorul unui preparat simplu din hrean și lămâie! Scapi de un centimetru pe zi

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate