Aqua-gym mai altfel

Aqua-gym mai altfel

Florentina Opris iti arata cum poti sa iti tonifici musculatura in timp ce inoti si te bronzezi.

Aqua-gym e o modalitate placuta si eficienta de a-ti tonifia musculatura intregului corp. Fata de antrenamentul pe aparate, ea are avantajul ca te scuteste de transpiratia neplacuta.

In plus, exercitiul aerobic e benefic pentru sistemul tau cardiovasculator, protejandu-ti in acelasi timp articulatiile. Exercitiile in apa sunt vechi de cand lumea. Aqua-gym le-a preluat, adaugandu-le noi elemente, care sporesc dificultatea miscarii, dar si eficienta ei.

Pentru abdomen Pentru coapse
Stai comod pe sezlong, cu genunchii indoiti. Ridica trunchiul in timp ce duci palmele la ceafa si men- tine 2 secunde. Revino. Repeta de 20 de ori. Coapse ferme, in timp ce te bronzezi. Trece genunchiul indoit peste piciorul intins si fa 20 de ridicari. Repeta de 3 ori, schimband piciorul.

 

Pentru spate Pentru toti muschii Pentru mobilitate
Dupa ce ai stat ore lungi la birou, acest exercitiu e o binefacere pentru coloana. Din pozitia sezut, cu picioarele incrucisate, tine spatele drept si trage usor cu mainile de genunchi. Ai parte de beneficiul tonifierii tuturor muschilor daca mentii aceasta pozitie timp de 10 secunde: spatele drept, genunchii indoiti, ridica talpile in timp ce-ti prinzi genunchii cu palmele. Indoaie un genunchi in lateral, tinand celalalt picior intins. Cu spatele drept, apleaca-te usor inainte, incercand sa prinzi cu degetele mainii varful piciorului intins. Schimba piciorul.

Coapse fara celulita Abdomen mai ferm
Din pozitia stand, cu bratul sprijinit de marginea piscinei, ridica si coboara in lateral piciorul intins, de 20 de ori. Schimba piciorul. Prinde-te cu mainile de barele scarii si ridica genunchii la piept. Apoi intinde genunchii, incercand sa atingi fundul piscinei cu varful degetelor. Repeta de 30 de ori.

 

Fesieri mai tonifiati Brate mai puternice
Sprijinita cu bratele de marginea bazinului, bate apa cu labele picioarelor, incercand sa te mentii la suprafata apei. Exercitiul e mai eficient daca reusesti sa incordezi fesierii. Cu palmele sprijinite pe marginea piscinei, incearca sa te ridici pe brate. Mentine bratele intinse 10 secunde. Repeta de 8 ori.

Pentru abdomen si coapse Talie mai subtire
Prinde marginea scarii cu palmele si ridica un picior vertical, tinandu-l intins pe celalalt. Incordeaza abdomenul. Schim­ba piciorul. Cu bratele prinse de marginea scarii, tine picioarele intinse orizontal, incrucisate unul peste celalalt. Rasuceste bazinul inspre stanga, apoi spre dreapta. Repeta de 30 de ori.

 

Pentru brate si coapse Pentru coapse si fesieri In loc de final
In apa, stai in pozitie verticala, cu talpile sprijinite pe fundul piscinei si bratele in lateral. Ridica un genunchi la piept in timp ce aduci bratele spre inainte, fara a le scoate din apa. Din pozitia stand sprijinita pe brate si talpi, ridica un genunchi indoit in lateral, inspre ina­in­te si apoi spre spate, men­ti­nand genunchiul indoit. Repeta de 20 de ori. Schim­ba piciorul. Si iesirea din bazin poate fi un exercitiu, daca ocolesti scara. Ridica-te pe brate in timp ce sprijini talpa piciorului pe marginea piscinei.Un ultim efort, si te vei simti altfel.

 

Pe Florentina o poti vedea in fiecare sambata, la ora 10.30, la emisiunea "Sport, dieta si-o vedeta" (Prima TV). Daca vrei sa faci mai multa miscare alaturi de ea, cauta in magazine (hypermarketuri, benzinarii) CD-ul, DVD-ul sau caseta VHS "Sport cu Florentina – abdomen, 25 minute", in care gasesti si sfaturi legate de alimentatie, slabit sanatos si multe alte lucruri interesante. Sau le poti comanda pe site: www.florentina.ro.

Mihaela Doina Radulescu; foto Octav Nitu. Fotografiile au fost facute la Cuba Republika del Sol, (club discoteca, piscina, restaurant), tel. 0724/56.63.66. Multumim pentru sprijin.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Recomandari
Publicitate
ziareonline.ro
Libertatea
CSID
Descopera.ro
Life.ro
Retete
Baby
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Fitness