Vrei ca anul acesta să fie cel mai bun an din viața ta? Există un cod secret… iată-l:

cel mai bun an din viața ta

Anul acesta poate fi cel mai bun an din viața ta de până acum. Urmează sfaturile experților noștri și vei vedea cum se îmbunătățesc toate aspectele vieții tale.

Vrei ca anul acesta să fie cel mai bun din viața ta? Există un secret… iată-l:

Mâncare sănătoasă egal stare de bine

Modul în care te simți zilnic poate fi influențat de mulți factori. Fie că este vorba despre sindromul pre-menstrual, despresie sezonieră, stres, insomnie sau o stare de nervozitate, mâncarea este unul dintre elementele ce te ajută mereu. Nutriționiștii îți recomandă consumul de alimente ce contribuie și la arderea caloriilor și prevenirea bolilor dar care te ajută și să faci față cu brio stresului zilnic.  Este foarte important să consumi fructe și legume în sezonul rece care îți vor păstra mintea și corpul puternice în această perioadă a anului.

Soarele, la mare preț

Vitamina D nu este doar vitală pentru sistemul imunitar, ci și foarte importantă pentru starea ta de spirit. De vreme ce ea este sintetizată în piele de lumina solară, zilele mai scurte și mai puțin însorite din timpul iernii te-ar putea predispune la o depresie sezonieră. Așa că este perfect dacă îți suplimentezi dieta adăugând un supliment de alimente bogate în vitamina D cum sunt somonul, tonul și ouăle. Dacă te simți stresată, este important să afli de ce și să aloci mai mult timp pentru tine.

Ținute pentru tine   

Indiferent de capriciile vremii optează pentru ținute lejere dar în acelasi timp în trend, care să îți ofere o stare de bine, este sfatul stiliștilor pentru sezonul rece. Foarte multe femei sunt blocate într-o rutină a modei sau cred că nu arată suficient de suple pentru a fi stilate. Îmbrăcatul ar trebui să fie distractiv și ușor și dacă nimerești ținuta, te poate face să te simți grozav toată ziua.

Culorile, armele secrete

E dovedit că nuanțele deschise ne înveselesc. Nu te feri să le folosești pentru că îți este teamă acestea nu se vor potrivi cu tonul pielii tale. Eventual, combină culorile aprinse cu negru sau bleumarin. Aceste nuanțe scot în evidență tonurile naturale ale pielii tale și estompează culorile prea puternice.

Trucuri pentru stilul tău
– Ai bustul generos? Încearcă bluzele cu decolteu în V și rochiile care se înfășoară pentru a-ți îngusta umerii și a-ți micșora talia.
– Ești minionă? Nu purta fuste care să treacă de genunchi (decât dacă le combini cu tocuri), deoarece te vor face să pari și mai scundă.
– Șolduri mari? Alege rochiile cu model, fiindcă distrag atenția din zona taliei și evidențiază figura.
– Ești înaltă? Rochiile largi și blugii skinny arată excelent pe o siluetă longilină.

Decor antiplictiseală

O modalitate bună de a te înveseli când gătești sau faci curățenie în bucătărie: așează, într-un punct focal al camerei, un panou cu colaje colorate alcătuit din pozele tale preferate, fie că sunt instantanee dintr-o vacanță reușită sau lucrările de artă' ale celor mici, Modifică-le poziția sau schimbă-le la câteva săptămâni, pentru a crea un nou ambient. O să te simți mult mai bine

Echilibru alimentar

Menținerea nivelului de glucoză din organism este elementul-cheie în îmbunătățirea stării tale de spirit. În plus, acest lucru combate lipsa de energie și iritabilitatea. Poți mânca mai des dar echilibrat și să combini proteinele (ouă, lactate, carne) cu un complex de carbohidrați (fasole, orez brun, păstârnac) vei încetini ardererile metabolice. Astfel, mâncarea va fi digerată mai lent, dându-ți senzația de sațietate pe o perioadă mai lungă și va fi mai puțin probabil să simți nevoia de dulciuri.

Căldura luminilor

Iluminatul are un efect foarte mare asupra stării noastre: dacă vrei să te relaxezi seara, luminile așezate în centrul tavanului nu sunt recomandate pentru că fac încăperea să pară rece. Așează-le în hol sau vestibul, dar chiar și acolo pot distruge orice ambient primitor. Luminile de perete din jurul tavanului, oferă un aer de eleganță și un sentiment de relaxare, făcând totodată camera să pară mai mare.

Acizii grași, antistres

Medicii dieteticieni confirmă că acizii grași esențiali sunt una dintre cele mai eficiente metode de combatere a stresului. Pentru a-ți menține buna dispoziție, adaugă în dietă pește bogat în uleiuri, inclusiv somon, macrou, sardine, păstrăv și ton, de trei ori pe săptămână. Poți de asemenea, să completezi cerealele de la micul dejun cu câte o lingură de semințe de in și de rapiță. Încearcă și o rețetă simplă și sănătoasă, propusă de nutriționiști: somon cu chilli și lămâie verde: amestecă 1/2 dintr-un ardei chilli mare, curățat și mărunțit, cu o linguriță de zahăr brun și sucul unei lămâi verzi. Adaugă mult piper negru. Presară amestecul peste 2 bucăți de file de somon și lasă-l la marinat pentru 15 minute, apoi așează-l pe un grătar încins și ține-l câte 2-3 minute pe fiecare parte iar la final presară deasupra puțin coriandru.

În formă, acasă

Antrenorii de fitness cred în abordarea exercițiilor fizice în 4D: condiție fizică, nutriție, stare de sănătate și stil de viață. Exercițiile, inclusiv flexiunile urmate de relaxarea musculară, îți îmbunătățesc starea de spririt și combat stresul extrem de eficient.
Doar 15 minute de antrenament pentru stimularea metabolismului, ca yoga sau Pilates, pot fi mai benefice decât o oră la sală. Aceste exerciții îți antrenează întregul corp, de la picioare și brațe, la inimă, într-un timp scurt, În plus, este incredibil de relaxant. Încearcă în fiecare dimineață și vei simți rezultatele în tot timpul zilei.

Schimbă rutina

Locul unde este așezată mobila te influențează și te poate afecta. Asta nu ține obligatoriu de Feng Shui, ci de aspecte mult mai practice. Dacă ușa se lovește de vreo canapea, sau salteaua de la pat este lăsată, de exemplu, te poate enerva sau îți poate afecta somnul. Doar pentru că aranjamentul din camere este același de ani buni, nu înseamnă că nu poți să îl schimbi. Implică toată familia în mutarea mobilei de colo-colo pentru a face modificările într-un mod amuzant, rapid și satisfăcător.

Răsfăț cu propriul SPA

Dacă simți că oboseala zilei și-a pus amprenta pe corpul tău, iar muschii îți sunt grei și încordați, relaxază-te cu un „duș-SPA' în propria baie. Potrivește apa să fie caldă și plăcută și întinde-te în timp ce apa îți atinge pielea. Aceasta îți va încălzi și relaxa muschii iar toată tensiunea din corpul tău va dispărea. Apoi înfășoară-te într-un halat, ia niște papuci pufoși și delectează-te cu un pahar de vin.

Bucătărie cu gust
Să recunaștem: bucătăria este punctul central al vieții familiale, fie că gătești și speli, îi ajuți pe copii cu temele sau discuți cu prietenii tăi la un pahar de vin. Florile proaspete aduc un aer poraspăt și optimist și conferă bună dispoziție, așa că ia câteva buchete când mergi data viitoare la piață și împrăștie-le prin încăpere. O altă idee: cumpără un prosop de vase de culoarea ta preferată sau scoate la iveală cel mai simpatic set de farfurii.

Înfrumusețează-ți serile
Răsfață-te. Fă-ți propriul semn cu „Nu deranjați' și agață-l de ușa dormitorului. Este un mod amuzant și „obraznic' de petrece timpul prețios de care toți avem nevoie cu propria persoană. Bucură-te de clipele tărzii ale serilor: o muzică bună în surdină, lumini romantice și o cină pentru doi, după ce copiii s-au culcat…
Foto: 123rf
Citește și:

Poză de senzație! România văzută din spațiu

Rugăciunea celor 9 Marți. Trebuie citită 9 marți la rând

 

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Huff
VIVA!
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Spiritualitate