Regleaza-ti imunitatea si fii din nou in forma!

Plan de actiune pentru intarirea imunitatii

Mananca natural
Din fericire, natura a avut grija sa ne ofere o multime de variante sanatoase si bune la gust pentru hrana zilnica. Din pacate insa, de cele mai multe ori, ramanem blocati in sfera acelorasi mancaruri, gatim aceleasi cateva feluri si mancam prea putin variat. Asadar, inspira-te! Cumpara-ti carti noi de gatit sanatos, de unde sa imprumuti idei… proaspete.

Sugestie: Incearca sa cumperi legume si fructe netratate, cultivate organic, si foloseste cat mai putine alimente semipreparate sau conservate si cat mai putini aditivi sintetici.

Bea mai multa apa
Se crede ca multe dintre afectiunile ce par sa vina din senin au o cauza necunoscuta indeajuns ? lipsa apei din organism. Esti deshidratata?

Gura uscata, limba incarcata, oboseala, senzatia brusca de frig sau de caldura pot fi simptome ale deshidratarii. Bea opt pahare cu apa pe zi. Daca ti se pare dificil sa bei atata apa, creste-ti doza de lichid cu ceai din plante (fara zahar) – e sanatos si bun la gust.

Sugestie: Creste treptat, in cursul a doua saptamani, consumul de lichide. Dupa putin timp, rinichii tai se vor adapta la noile conditii si nu te vor mai trimite din ora in ora la baie…

Redu alcoolul si fumatul
Atat alcoolul, cat si tigarile iti distrug imunitatea naturala si nu te ajuta cu nimic cand vine vorba de sanatate. Daca obisnuiesti sa te relaxezi band cateva pahare cu vin in fiecare seara, incearca sa le inlocuiesti cu un coctail nealcoolic – sucurile naturale de fructe sunt cele mai bune.

Sugestie: Sa te lasi de fumat poate fi o sarcina dificila. Gaseste-ti un "partener de suferinta", care are aceleasi tinte ca si tine. Va puteti incuraja reciproc si, drept recompensa, mergesi impreuna la o masa in oras sau la cumparaturi.

Misca-te, dar cu masura!
Efectele exercitiului fizic sunt spectaculoase si pot fi simtite imediat. In timp ce faci miscare, sangele si limfa circula liber prin organism si devin o sursa interna de energie si un canal de eliminare a toxinelor. Dar unele femei nu stiu ca ce este prea mult nu e bun.

Efortul fizic excesiv poate actiona la randul lui ca supresor al imunitatii, asadar nu te obosi prea tare… Iesi in natura si fii activa ori de cate ori ti se ofera ocazia. Vremea buna se apropie si iti da un sentiment de sanatate si vitalitate.

Sugestie: Miscarea nu inseamna neaparat exercitii grele la sala, ci si cursuri de dans, inaltarea zmeului pe plaja sau plantarea unor copacei in folosul comunitatii.

Invioreaza-ti programul zilnic
Petrecem adesea prea multe ore la birou, in sali neaerisite, sau in fata calculatorului. In orice caz, lumina naturala (care, printre altele, ne ridica nivelul celulelor T, raspunzatoare de apararea organismului si intretinerea sanatatii) este inca un lucru bun de care nu suntem constienti si fara de care sistemul nostru imun cedeaza.

Petrece cel putin trei ore pe saptamana in aer liber (de exemplu, convoaca-ti familia la un weekend cu bicicleta, la padure, munte etc.

Sugestie: Nu purta ochelari de soare decat atunci cand soarele este foarte puternic – din cand in cand, ochii tai au nevoie de o baie de lumina.

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Psychologies
Mai multe din Sport si sanatate