Îți dorești să slăbești și consumi diferite tipuri de semințe? Mihaela Bilic îți spune de ce nu reușești să scapi de kilogramele în plus: “Semințele nu sunt…”

de ce nu slăbești atunci când consumi diferite tipuri de semințe

De in, de floarea-soarelui, de dovleac, semințele au intrat în meniul foarte multor persoane care își propun să aibă un corp de invidiat. În trecut erau consumate doar ca o simplă gustare, însă acum sunt adăugate în majoritatea preparatelor, lucru care poate avea consecințe negative asupra siluetei. 

Dacă și tu îți dorești să slăbești și ai început să consumi tot mai des diferite tipuri de semințe, Mihaela Bilic îți spune de ce nu reușești să scapi de kilogramele în plus. Cu toate că sunt sănătoase, semințele sunt foarte concentrate, ceea ce înseamnă că în anumite situații, acestea pot îngrășa chiar mai mult decât o bucată de carne.

Îți dorești să slăbești și consumi diferite tipuri de semințe? Mihaela Bilic îți spune unde greșești

Fie că sunt consumate la micul dejun, fie că sunt adăugate în diferite salate sau preparate, semințele se bucură de un succes fantastic în ultima perioadă. Cu toate acestea, o mulțime de persoane care își propun să slăbească constată că rezultatele întârzie să apară, chiar dacă au respectat planul alimentar. Mihaela Bilic, medic nutriționist, a explicat în ce situație semințele pot fi un pericol pentru siluetă.

“Este singurul produs în care natura a pus proteine, glucide, lipide, toate trei clasele de nutrienți le-a pus într-o sămânță. Acolo avem grăsime, avem carbohidrați și avem proteine de cea mai bună calitate. În momentul în care noi mâncăm un concentrat, trebuie să fie foarte puțin, altfel înflorim ca o plantă, pe toate dimensiunile. O lingură de semințe ar putea să ne înlocuiască o masă. Semințele nu sunt o completare la masă, ci o alternativă la masă. (…) Noi ne îngrășăm fabulos din aceste nimicuri, pentru că dacă te uiți la ele, nici nu ai spune că ai mâncat. Mai bine friptură dacă vreți să slăbiți, pentru că ține de foame. Nucile, semințele, oleaginoasele îngrașă și nu pot fi consumate decât de cei care fie fac sport susținut, fie de copii.”, a spus Mihaela Bilic, în emisiunea “Vorbește lumea”.

Pentru a nu cauza probleme de greutate, semințele pot fi consumate în cantități foarte mici, iar Mihaela Bilic recomandă ca acestea să fie tratate ca un condiment. În plus, în cazul persoanelor care consumă foarte multe cereale integrale, există riscul ca digestia să fie afectată, mai ales dacă cerealele nu sunt preparate termic.

Foto: shutterstock.com

Citește și:

Alzheimerul, cea mai răspândită formă de demență, poate fi prevenit

Cum scapi de insomnie fără medicamente

Cafeaua îngrașă? Află răspunsul…

 

 

 

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate