Intra in forma, pas cu pas

Saptamana 5
E timpul sa-ti cresti tonusul
Acum esti in forma, mai supla si cu mai multa energie decat inainte de a incepe programul nostru. Dar ai vrea sa-ti imbunatatesti tonusul muscular – nu cauta prea departe…

Tinta acestei saptamani Este de a introduce antrenamentul de rezistenta in rutina zilnica. Vei da forma muschilor si iti vei accelera rata metabolica in asa fel, incat sa arzi caloriile mult mai eficient. Asta nu inseamna ca incepi sa ridici greutati! In exercitiile de intindere, Pilates sau chiar yoga, de exemplu, poti folosi ca greutate… propriul corp.

Planul de actiune Exercitiile de intindere solicita fibra musculara fara arderile asociate ridicarii de greutati. Un program de body-building (culturism), pe de alta parte, te ajuta sa simti mai repede schimbarea si sa vezi rezultatele in mai putin de doua saptamani.

Daca te antrenezi acasa, exercitiile pentru partea inferioara a corpului (coapse, fese) includ fandari si ghemuiri (genuflexiuni), in timp ce flotarile partiale, ridicarea cu ajutorul bratelor pe marginea scaunului sau intinderile cu extensorul iti tonifica partea superioara a corpului.

Sfatul nostru Nu uita: corpurile frumoase sunt rezultatul unei combinatii de stiluri, practicate in mod regulat: yoga, aerobic, fitness. Dieta singura nu va avea niciodata aceleasi rezultate.

Saptamana 6
Ai intrat in cursa!
Exercitiul fizic este acum parte din viata ta, dar, daca vrei sa te asiguri ca el va ramane si in continuare, urmeaza instructiunile programului nostru.

Tinta acestei saptamani Este timpul sa te inscrii intr-un club sau intr-o asociatie sportiva, la concursuri de aerobic, jogging sau ciclism. Pentru a-ti pastra motivatia pentru exercitiul fizic regulat si a continua sa faci progrese in acest domeniu, ai nevoie de recompense pe masura. O activitate sportiva si un scop in cadrul ei te ajuta sa te antrenezi in continuare la cote maxime.

Planul de actiune
Alege-ti activitatea favorita si cauta informatii despre ea, despre cluburi si asociatii locale, intreceri si concursuri. Poti deveni chiar tu instructorul clasei de aerobic, poti castiga concursul de dans sportiv sau cursa maraton organizata cu ocazia unui eveniment oarecare.

Inscrierea intr-o competitie constituie un stimulent excelent, chiar daca ea nu reprezinta decat o modalitate de distractie. Te afli acum intr-o forma fizica excelenta, care iti permite sa te apuci de orice activitate sportiva.

Sfatul nostru
Incearca sa participi la toate evenimentele sportive organizate in scop caritabil sau de promovare si atrage-ti si prietenii si colegii sa se implice in el – in felul acesta, nu vei putea trisa si nici nu vei putea sa-ti permiti prea usor o infrangere.

Ca instructor de aerobic, tae bo sau dans latino, ai avantajul ca practici un sport in mod regulat, in sedinte la care nu iti permiti sa lipsesti si nici sa tragi chiulul, ascunsa in ultimul rand al salii.

de Mihaela Doina Radulescu

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Fitness