Cu ce poți înlocui semințele, chipsurile sau popcornul? Carmen Brumă îți spune ce să mănânci în fața televizorului dacă nu vrei să te îngrași

Vezi pozele

Să vizionezi un film sau serialul preferat fără o pungă mare de semințe alături sau un castron cu popcorn pare un lucru aproape imposibil. A devenit o obișnuință pentru o mulțime de persoane să mănânce astfel de produse în fața televizorului, însă asta poate duce la acumularea kilogramelor în plus. Carmen Brumă îți spune ce să mănânci în fața televizorului dacă nu vrei să te îngrași. 

Pentru cei care vor să slăbească sau care, deși nu au probleme cu kilograme, își doresc să aibă un stil de viață sănătos, există o serie de gustări sănătoase, perfecte pentru momentele de relaxare. Pot fi consumate indiferent de oră, au puține calorii și nu reprezintă un pericol pentru siluetă.

Cu ce poți înlocui semințele, chipsurile sau popcornul? Carmen Brumă îți spune ce să mănânci în fața televizorului dacă nu vrei să te îngrași

Dacă nu te poți abține și simți nevoia să ronțăi ceva atunci când ești în fața televizorului, Carmen Brumă îți spune ce poți alege, astfel încât să îți păstrezi silueta.

“În timp ce mă pregăteam să mă uit la încă un episod din serialul 'La casa de papel', mi-am dat seama că nu v-am împărtășit niciodată, cu poze, care sunt variantele mele de ronțăieli sănătoase și nepericuloase pentru siluetă. Legumele crude, tăiate sub formă de bastonașe sunt o alternativă gustoasă și mult mai benefică pentru organism comparativ cu popcornul, chipsurile, nachos, semințe etc

Ideal este să alegi legume de sezon, de culori diferite, astfel încât să ai o gamă cât mai variată de vitamine, minerale, fitonutrienți. Astăzi am ales o combinație de legume care îmi place foarte mult: sfecla roșie, ardei gras, gulie , morcov cu un sos de muștar cu iaurt și pătrunjel.”, a scris Carmen Brumă pe blogul personal. 

Nu doar că a dezvăluit cu ce pot fi înlocuite semințele, chipsurile sau popcornul, dar a și oferit o rețetă pe care oricine o poate încerca.

Uite de ce ingrediente ai nevoie și cum să prepari aceste gustări:

Ingrediente:

  • 1 morcov
  • 1 ardei gras
  • jumătate de gulie medie
  • o bucată de sfeclă roșie
  • 2 -3 pufuri de ulei de măsline ( un sfert de lingură)
  • 1/2 lămâie

Pentru sos:

  • 1 linguriță muștar
  • 2 lingurițe iaurt ( 2-3,5% grasime)
  • pătrunjel
  • Sare

Pentru a prepara această gustare e nevoie ca legumele să fie curățate, după care acestea se taie în bastonașe. Peste ele se pulverizează ulei de măsline și se stoarce zeamă de lămâie. Sosul se prepară amestecând muștarul, iaurtul, sarea și pătrunjelul.

Deschide galeria foto pentru a vedea mai multe fotografii.

Foto: facebook, shutterstock.com

Citește și:

Pofta de dulce sau pofta de pâine anunță o problemă în organism. Vezi cum se traduc aceste pofte alimentare?

Știi ce riști dacă ai fibrilație atrială?

Este sau nu Homeopatia o escrocherie? Abia acum avem certitudinea

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate