Câte E-uri conține halvaua, cel mai consumat aliment în perioada postului

câte E-uri conține halvaua

Halvaua se numără printre cele mai consumate deserturi în perioada postului. Dincolo de faptul că este bogată în calorii, acest aliment este sățios și gustos. Dacă ți-ai pus întrebarea câte E-uri conține halvaua, ei, bine, acum avem și răspunsul și îți putem spune că este unul dintre cele mai sănătoase alimente.

Câte E-uri conține halvaua

Conform unui studiu derulat de InfoCons – Asociația Națională de Protecția Consumatorilor, în cadrul căruia s-au analizat 13 tipuri de halva pe baza informațiilor de pe etichetă, a reieșit faptul că, în ceea ce privește numărul de E-uri, doar 5 produse conțin E-uri. Statistica este îmbucurătoare:

  • 61% din produsele studiate nu conțin E-uri;
  • 31% din produsele studiate conțin 1 singur E;
  • 8% din produsele studiate conțin 3 E-uri.

Citeste si Halva gustoasă din 5 ingrediente

Doar 46,15% dintre produsele studiate au specificat pe etichetă tipurile de alergeni pe care îi conțin, printre acestea enumerându-se: susan, alune, nuci, migdale, arahide, alte fructe cu coajă. Valoarea energetică a produselor variază de la 539 kcal/100g până la 600 kcal/100g.

Beneficiile consumului de halva

Halvaua provine din Grecia şi Orientul Mijlociu și este realizată din seminţe de susan măcinate. În plus, poate conține arome precum cacao, miere, vanilie și adaos de fistic sau migdale. Datorită principalului ingredient, susanul, halvaua e foarte bogată în vitamine şi minerale – conţine cupru, fosfor, magneziu, mangan, calciu fier, vitaminele E, B1 şi B2. Halvaua mai conțin acid oleic, lecitină și acizi polinesaturați (Omega 6).

Citeste si Cum e colorată mâncarea ta preferată ca să-ți spun ce E-uri înghiți

Grație acestui complex de vitamine și minerale, consumul de halva îmbunătăţeşte funcţionarea celulelor, imunitatea şi activitatea inimii şi a ficatului. În plus, contribuie la detoxifierea organismului. Totodată, are efecte antioxidante, depurative, tonice si remineralizante. Datorită conținutului crescut de lecitină, ajută la îmbunătățirea memoriei.

Însă consumul în exces o transformă într-o bombă calorică. Cantitatea maximă recomandată este de 30g/zi.

Citeste si Ce conține croasantul pe care îl mănâncă zilnic copiii tăi

Sursa foto: 123rf

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate