5 motive pentru care te doare spatele. Ce poți face pentru a combate durerile insuportabile

motive pentru care te doare spatele

Durerile de spate sunt supărătoare și afectează tot mai multe femei, iar în cele mai multe dintre cazuri, lucrurile pe care le facem zilnic și cărora nu le acordăm prea multă importanță ajung să fie principalele cauze care duc la declanșarea acestora.

5 motive pentru care te doare spatele

1. Geanta ta este mult prea grea

Știm că ai multe lucruri de cărat și dacă ești mamă, mai mult ca sigur un spațiu generos din geantă este ocupat de jucării și articole pentru bebeluși. Cu toate acestea, trebuie să renunți la acea geantă voluminoasă și grea. Purtată zilnic pe umăr, aceasta comprimă nervii, discurile și mușchii de la nivelul spatelui, ceea ce va face ca tu să te confrunți cu dureri puternice de spate, umăr sau gât.

Ce poți face?

Scoate tot ce ai în geantă și fă o selecție. Păstrează doar acele lucruri pe care le folosești în permanență și înlocuiește geanta cu un rucsac. Pe lângă faptul că rucsacul este la modă în această perioadă, el te va ajuta să distribui greutatea în mod egal, iar spatele tău nu va mai avea de suferit,

2. Scaunul de mașină pentru copii, un adevărat pericol

Poate că îți pare banal, dar scaunul de mașină pentru copii se poate transforma în cel mai mare inamic al spatelui tău. Ridicarea copilului și așezarea acestuia în scaunul auto îți solicită foarte mult spatele și de aici și durerile insuportabile.

Ce poți face?

Cum nu poți renunța la scaunul pentru copii, trebuie să înveți să îți protejezi spatele cât mai mult. Atunci când îți așezi copilul în mașină, apleacă-te folosind genunchii și șoldurile, iar acest truc te va ajuta să muți toată presiunea în zona brațelor, abdomenului și șoldurilor, protejându-ți astfel spatele.

3. Statul la birou

Statul la birou a fost blamat foarte mult timp pentru că este activitatea ce cauzează frecvent dureri de spate. Pe lângă afecțiunile spatelui, lucratul la birou poate provoca migrene, diabet și chiar boli ale sistemului circulator.

Ce poți face?

Ridică-te de pe scaun la fiecare 15 minute și fă câteva exerciții. Acestea te vor ajuta să îți relaxezi mușchii și să eviți apariția durerilor supărătoare.

4. Alegi pantofii nepotriviți

Balerinii tăi poate că sunt foarte confortabili, dar nu oferă spatelui tău un suport suficient de puternic și nici nu au capacitatea de a stabili un centru de greutate. Aceștia îți pot afecta mersul, iar coloana ta va avea de suferit. Nici tocurile nu sunt o alegere inspirată și asta pentru că îți încordează mușchii de la nivelul spatelui, încercând să îți păstreze poziția verticală.

Ce poți face?

Încearcă să nu porți tocuri zilnic, iar atunci când trebuie să adopți o ținută elegantă, alege acei pantofi cu toc mediu, ușor de purtat.

5. Renunță la fumat

Studiile au arătat că fumătorii au cu 47% mai multe șanse să dezvolte probleme ale spatelui, în comparație cu persoanele care nu au acest viciu. Experții sunt de părere că fumatul distruge celulele existente la nivelul vertebrelor și duce la degenerarea discurilor intervertebrale, cauzând probleme serioase ale spatelui.

Ce poți face?

Sfatul medicilor este să renunți rapid la acest obicei nociv, care îți afectează întreg organismul, nu numai spatele.

Bianca Hriscu

Foto: shutterstock.com

Citește și:

Când ar trebui să te îngrijoreze pierderile de memorie? Semnele care ar trebui să te trimită direct la medic

4 alimente care te ajută să te lași de fumat

Pastele care funcționează ca un bypass natural. Cum te protejează de infarctul miocardic?

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Libertatea
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate