Schimbă-ți viața în mai bine. Iată soluțiile:

Schimbă-ți viața în mai bine. Iată soluțiile

Facem cum facem și ne autosabotăm. Permitem îngrijorărilor să ne copleșească și gândurilor negre să ni se lipească de minte. Gândim de parcă am fi în război cu noi înșine și acționăm ca și când ne suntem dușmani. STOP! Uite câteva moduri de a-ți schimba viața în mai bine. Iată soluțiile:

Nu zice nimeni că e rău să analizezi problemele care îți apar în viață. Sau că ar trebui să le ignori. Nicidecum. E vorba despre cum le abordezi și gestionezi. De cum și cât de calmă și rațională rămâi de la început până la sfârșit. Poate că nu este ușor, poate că te înving problemele pe tine. Dar inclusiv ce vei face în această situație îți va schimba viața în mai bine.

Educă-ți calmul

Unii dintre noi „explodăm' în fața unei probleme. Iar explozia ne întunecă rațiunea, făcând în ea o beznă prin care nici măcar să orbecăim nu putem. În astfel de situații soluția este să îți reformulezi gândurile și să analizezi opțiunile pe care le ai pentru rezolvarea problemei. Și chiar dacă depistezi un obstacol, important este să nu rămâi blocată în acel punct. Folosește-ți imaginația și continuă să cauți „ieșirea'. Exact ca într-un labirint: nu poți ieși din el dacă te precipiți. Este mai folositor să îți faci o strategie.

Fii empatica inclusiv cu tine

Ai putea crede că indulgența față de propria persoană nu te va ajuta să te descurci mai bine. Ba să știi că da. Empatia față de propria persoană nu frânează ci crește motivația. Găsește greșeala pe care ai comis-o și încetează să te mai învinuiești. Scrie-ți singură un bilet în care îți manifești înțelegerea față de propria persoană.

Blochează accesul gândurilor intruzive

Știi situațiile acelea în care te gândești intens la ceva și, brusc, îți vine altceva în minte? Și cum deviezi de la aspectul pe care încerci să te concentrezi? Poate că, într-adevăr, gândul intruziv reprezintă o problemă gravă și stresantă. Nu zice nimeni să ignori o îngrijorare. Ignorând acest tip de gânduri problemele nu se vor rezolva de la sine ci mai degrabă se vor repeta în buclă în mintea ta. Este suficient să amâni gândul și să-i aloci un timp separat, prestabilit, numai lui. Se numește „fereastra de îngrijorare'.

Stăpânește-ți fricile

Prima propunere este să le înfrunți ca să le poți stăpâni. Vorbește despre ele cu cineva apropiat și recompensează-te când ieși învingătoare din lupta cu ele. Gândește-te la lucrurile cele mai rele care ipotetic se pot întâmpla în situația dată. Cum ar fi acela că din cauza fricii ai putea face un atac de cord. Ți se pare aberant? Nu este! Frica fuge atunci când tu o pui pe fugă! Nu reușești cu niciun chip să îți stăpânești fricile? Atunci admite că nimeni nu poate fi perfect.

Foto: 123rf

Citeste și:

Biserici din București cu moaște și icoane făcătoare de minuni (II)

Biserici din București cu moaște și icoane făcătoare de minuni (I)

Întrebarea de 1000 de puncte: numele ne influențează destinul?

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Huff
VIVA!
Retete
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Spiritualitate