Uită de pastile! Îmbunătățește-ți memoria semnificativ cu un smoothie natural și gustos

smoothie-pentru-memorie

Memoria este vitală pentru viața noastră pentru că ne ajută în orice activitate întreprindem zilnic,  mai ales la locul de muncă, în instituțiile de învățământ și în orice proces de învățare, în general. Cu toate acestea, nu întotdeauna ne aducem aminte tot ceea ce ne-am dori, iar problemele de memorie pot să apară la orice vârstă. 

Dacă ți se întâmplă des să uiți tot felul de lucruri sau informații importante, atunci ar trebuie să acorzi o mai mare atenție obiceiurilor tale alimentare, înainte a apela la medicamentel din comerț.

Carmen Brumă a scris pe blogul ei mai multe sfaturi intersante despre cum ți-ai putea îmbunătăți memoria cu produse naturale. Ea spune că evită să facă mai multe lucruri în același timp și are mereu grijă ca alimentația ei să fie bogată în nutrienți care sunt implicaţi în funcţionarea optimă a sistemului nervos.

Astfel este bine să consumăm peştele gras, banane, smochine, ouă, ficat, iaurt, leguminoase,cacao, fructe uscate şi proaspete, legume, seminţe, care conțin aminoacizi esenţiali (triptofan, colină, tirozină), minerale (magneziu fier,fosfor) , vitamine ( B,C, E), omega 3, lecitină.

Iată și un smoothie foarte bun, care îmbunătățește memoria în mod semnificativ pe care îl recomandă Carmen Brumă.

Ingrediente:

  • 150 g afine
  • 1 banană mare
  • 1 morcov
  • 50 mi apă de cocos (se adaugă după)
  • 2 smochine uscate (se adaugă după)
  • miezul de la 3 nuci (pisat)(se adaugă după)

Mod de preparare:

Toate ingredientele se curăță și se taie în bucăți, după care le pun în storcător sau în blender. La final se toarnă în pahar şi se adaugă smochinele tăiate bucăţele, nuca pisată şi apa de cocos. Se amestecă şi se bea imediat.

De asemenea, un alt aliment foarte bun pentru memorie este varza murată. Sănătatea intestinelor are impact asupra funcţionarii creierului, asupra psihicului şi comportamentului, întrucât toate acestea sunt interdependente. Pe lângă evitarea zahărului, una dintre cele mai bune modalităţi de a sprijini sănătatea intestinelor este să consumi bacterii benefice. Un exemplu bun, este varza murată, care este foarte bună pentru sănătate.

În plus, nu uita să respecți orele de somn, trebuie să dormi cel puțin 7-8 ore pe noapte. De asemenea, este indicat sportul regulat, renunțarea la fumat și la medicamente care induc somnul.

Foto: 123rf.com

Citește și:

Şoc: Fumătorii pasivi pot ajunge să sufere de boli mintale

Cum să postești sănătos

Cele mai frecvente cauze de infertilitate

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate