Slăbește miraculos între 10 și 20 kg în doar 13 zile. Soluția este dieta pentru schimbarea metabolismului

dieta-daneza

Pierderea kilogramelor în plus reprezintă o problemă importantă pentru multe femei. Ele încearcă multe diete stricte și produse scumpe de slăbit din comerț însă fără prea multe rezultate vizibile. 

Dacă te confrunți și tu bătaia de cap dată de nemulțumirea față de greutatea ta, este momentul să încerci o dietă originală, care îți poate schimba organismul radical într-o perioadă scurtă de timp. Vei ajunge să slăbești de la 10 până la 20 de kilograme, iar rezultatele cu siguranță te vor uimi.

Acest regim de slăbire durează 13 zile, este însă destul de greu de ținut, dar este foare eficient. Schimbarea metabolismului va fi atât de profundă, încât la sfârşitul dietei se poate reveni la alimentaţia normală fără a mai lua în greutate timp de 2 ani. Dacă se respectă regimul zilnic punct cu punct, se poate pierde toată grăsimea acumulată în ţesuturi. Cura trebuie urmată 13 zile, nici o zi în plus, nici o zi în minus. Această dietă mai este cunoscută și sub denumirea de dieta daneză.

Iată de ce trebuie să ții cont!

  • Orice adaos de aliment în afara celor permise în cură (o bomboană, o gumă de mestecat, un biscuit, un pahar de bere sau vin) impune oprirea imediată a curei, fiindcă ea nu mai are nici un efect. Cură poate fi reluată abia peste 6 luni.
  • Dacă nu rezistaţi să ţineţi dietă mai mult de 6 zile (respectând corect prevederile alimentare), opriţi-vă şi reluaţi cura după 3 luni.
  • Pentru a putea respecta dieta prescrisă, evitaţi în cele 13 zile vizitele sau musafirii.
  • Dacă vă chinuie foamea, beţi apă, cel puţin 2 l/zi.
  • Salata verde cuprinsă în dietă trebuie să fie proaspătă.
  • Codul (peştele) poate fi înlocuit cu păstrăv sau calcan.
  • Cafeaua nu poate fi înlocuită cu ceai sau invers.
  • Iaurtul natural este cel nepasteurizat, fără adaos de zahăr sau fructe.
  • Pentru cei cărora nu le place carnea de vacă, o pot înlocui cu cea de pui (care trebuie să fie preparat la grătar sau fiert).

Ziua 1
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr
• – prânz: 2 ouă fierte tari + 400 g spanac + 1 roşie
• – cină: 200 g friptură de vac + 1 salată cu ulei şi zeamă de lămâie

Ziua 2
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr
• – prânz: 250 g şuncă + 1 cutie iaurt natural
• – cină: 200 g friptură de vacă + 1 salată cu ulei şi zeamă de lămâie

Ziua 3
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie pâine prăjită
• – prânz: 2 ouă fierte tari + 1 felie şuncă + 1 salată
• – cină: ţelină fiartă + 1 roşie + 1 fruct proaspăt (măr, pară, portocală)
Ziua 4
• mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie pâine prăjită
• prânz: 200 ml suc de portocale + 1 cutie iaurt natural
• cină: 1 ou fiert tare + 1 morcov ras + 250 g brânză de vaci
Ziua 5
• – mic-dejun: 1 morcov mare ras
• – prânz: 200 g cod fiert cu zeamă de lămâie + 1 linguriţă unt
• – cină: 200 g friptură de vacă + 1 ţelină rasă
Ziua 6
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie pâine prăjită
• – prânz: 2 ouă fierte tari + 1 morcov mare ras
• – cină: 1/2 pui + 1 salată cu ulei şi zeamă de lămâie

Ziua 7
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de ceai fără zahăr
• – prânz: nimic (bea multă apă, ajută!)
• – cină: 200 g cotlet de miel + 1 măr
Ziua 8
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr
• – prânz: 2 ouă fierte tari + 400 g spanac + 1 roşie
• – cină: 200 g friptură de vacă + 1 salată cu ulei şi zeamă de lămâie
Ziua 9
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr
• – prânz: 250 g şuncă + 1 cutie iaurt natural
• – cină: 250 g friptură de vacă + 1 salată cu ulei şi zeamă de lămâie
Ziua 10
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie pâine prăjită
• – prânz: 2 ouă fierte tari + 1 felie şuncă + 1 salată
• – cină: 1 ţelină fiartă + 1 roşie + 1 fruct proaspăt (măr, pară, portocală)

Ziua 11
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie pâine prăjită
• – prânz: 200 ml suc de portocale + 1 cutie iaurt natural
• – cină: 1 ou fiert tare + 1 morcov ras + 250 g brânză de vaci

Ziua 12
• – mic-dejun: 1 morcov mare ras
• – prânz: 200 g cod fiert cu zeamă de lămâie + 1 linguriţă unt
• – cină: 250 g friptură de vacă + 1 ţelină rasă

Ziua 13
• – mic-dejun: 1 ceaşcă de cafea + 1 cub de zahăr + 1 felie pâine prăjită
• – prânz: 2 ouă fierte tari + 1 morcov mare ras
• – cină: 250 g pui + 1 salată cu ulei şi zeamă de lămâie

Mult succes! Păstrează-ți voința pentru că la final va merita!

Foto: 123rf.com

Citește și:

Campioana dietelor spune că sportul a fost soluția salvatoare

Cheesecake dietetic cu fructe de pădure

Cele mai bune diete de toamnă

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate