Nu te poți concentra? Te ajutăm noi. Iată ce trebuie să faci!

concentrare

Te simți copleșită de probleme și responsabilități? Nu te poți concentra? Îți oferim câteva strategii simple care te vor ajuta să realizezi rapid tot ce ți-ai propus.  

Iată de ce nu te poți concentra la capacitate maximă:

Poți să-ți îmbunătățești capacitatea de concentrare dacă îți însușești câteva obiceiuri. În primul rând, atunci când ai de făcut un lucru, încearcă să nu-l amâni. Iar dacă trebuie să realizezi un proiect important, asigură-te că nu există elemente perturbatoare (cum ar fi telefonul). În plus, nu-ți verifica mesajele de pe whattsapp când lucrezi –  e un mod de distragere a atenției. 

Iată sugestiile noastre:

Concentrarea poate fi definită drept capacitatea de a ne focaliza atenția asupra unui lucru, în timp ce le ignorăm pe celelalte. Din perspectiva yoghină, înainte să înveți să te poți concentra pe un anumit lucru trebuie să știi cum să acorzi atenție detaliilor din jur. De cele mai multe ori nu observăm detaliile simple: copacii, păsările, oamenii sau propriul corp și le privim doar ca pe obstacole ce trebuie depășite. Atenția e cuvântul cheie. 

Nu te poți concentra? Iată soluția:

Plimbă-te zilnic. Acordă atenție corpului tău: picioarelor, respirației, modului în care te miști. Oprește-te și uită-te, de exemplu la un copac. Încearcă să nu faci apel la memorie. Privește-l și descoperă-l ca și cum l-ai vedea pentru prima dată. Apoi concentrează-ți atenția, în același fel, asupra unui alt lucru.

Pentru menținerea unei bune activități neuronale nu e important doar ce mănânci, ci și când mănânci. Întrucât micul-dejun îți oferă energie pentru 25% din zi, alege pâine integrală prăjită (sporește capacitatea de concentrare) și un iaurt (îmbunătățește memoria și menține o stare de alertă). La prânz optează pentru o omletă (substanțele din ouă sporesc timpul de reacție, diminuând oboseala psihică) și o salată. Seara mănâncă pește.

Nu te poți concentra? Iată remediu:

Include în dieta zilnică fructe de pădure (îmbunătățesc funcția de coordonare, sporesc capacitatea de concentrare și memoria de scură durată), banane (cresc nivelul de serotonină) și miez de nucă (mărește rezistența la stres). 

Foto: 123rf

Citește și:

Îți deranjezi colegii de muncă și nici măcar nu-ți dai seama? 9 feluri în care poți să-i enervezi pe ceilalți

Nu ai chef să faci sex? Iată de ce…

Contrariile NU se atrag! Știința dezminte acest dicton, demonstrează un profesor de la Harvard

 

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate