Mici trucuri pe care le poți face în luna ianuarie pentru a stimula pierderea în greutate

Luna ianuarie este perioada anului în care oamenii fac schimbări drastice în stilul lor de viață în speranța pierderilor kilogramelor în plus.

Dar sunt adesea micile ajustări zilnice care se adună la rezultate uriașe pe termen lung, ajutându-vă să rămâneți la un model de obiceiuri sănătoase pentru totdeauna. De asemenea, este mult mai puțin descurajantă decât revizuirea întregii diete.

Cercetătorii au descoperit ca cei care folosesc mici trucuri iau mai puțin în greutate în timp decât cei care nu o fac.

Ar putea fi o plimbare suplimentară de 30 de minute pe zi, consumul cartofilor la cină sau evitarea băuturilor carbogazoase. În ansamblu, acestea nu par a fi trucuri revoluționare de slăbit. Dar fiecare ard (sau elimină din dietă) în jur de 100-200 de calorii pe zi.

Potrivit The Sun, Claire Madigan și Henrietta Graham, cercetători în sport, exerciții fizice și sănătate, au scris în Conversation : „Recenta noastră recenzie a constatat că consumul cu 100-200 de calorii mai puțin sau arderea a 100-200 de calorii în plus în fiecare zi poate fi suficient pentru a ne împiedica să ne îngrășăm pe termen lung.'

Mici trucuri pe care le poți face în luna ianuarie pentru a stimula pierderea în greutate

Iată câteva tehnici de succes propuse pentru prima dată în 2004 de James Hill, un expert american în obezitate, pentru a ajuta oamenii să-și gestioneze greutatea.

Coboară din autobuz cu o stație mai devreme pentru a face câțiva pași suplimentari. În drum spre serviciu, coboară din autobuz, tramvai sau metrou cu o stație mai devreme și mergi pe jos tot restul drumului.

„Poți ajunge să mergi încă zece până la 15 minute și asta te-ar putea ajuta să arzi până la 60 de calorii. Făcând asta și în drum spre casă ar putea însemna că arzi până la 120 de calorii', au spus experții.

Evită gustările dintre mese și garniturile extra. Gustările dintre mese și garniturile extra ar putea face o mare diferență, mai ales dacă sunt chipsuri.

„Porțiile mici de chipsuri servite alături de mesele principale conțin sute de calorii. Să spui nu la acestea sau să optezi pentru o salată sau legume te-ar putea ajuta să reduci aportul zilnic de calorii cu până la 200 de calorii', susțin specialiștii în nutriție.

Alegeți sucuri dietetice. O băutură gazoasă sau dulce poate conține mai mult decât limita zilnică recomandată de zahăr. Când devine un obicei, se pot adăuga grămezi de zahăr și calorii inutile în dietă.

„Treceți de la o băutură obișnuită la o băutură dietetică. Deși s-ar putea să nu aibă același gust, făcând această schimbare ar putea reduce aportul de calorii cu 145 de calorii. Cu toate acestea, cercetări recente sugerează că trecerea la băuturile dietetice poate să nu fie grozavă pentru gestionarea greutății, așa că alegerea de a bea apă în loc de băutura gazoasă obișnuită ar putea fi cea mai bună', au mai precizat experții.

Atenție la cafea. Rutina ta zilnică include un latte, un cappuccino sau un moka în fiecare dimineață înainte de serviciu?

Laptele dintr-un latte obișnuit poate conține până la 186 de calorii. Te poți răsfăța cu cafeaua ta preferată o dată pe săptămână, dar eliminând-o o dată la două zile s-ar putea reduce aproape 800 de calorii din dieta ta pe săptămână.

Mai puțin ulei. Experții recomandă să folosiți mai puțin ulei atunci când gătiți. Aceasta este o modalitate ușoară de a reduce caloriile suplimentare fără a strica gustul alimentelor.

„O lingură de ulei de măsline, de exemplu, conține puțin peste 100 de calorii, așa că folosirea acestuia din ce în ce mai puțin poate fi o modalitate de a evita caloriile suplimentare', au spus ei.

Foto: 123RF

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
Publicitate
substantial.ro
Libertatea
CSID
Descopera.ro
Life.ro
Retete
Baby
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Mai multe din Sanatate