De ce nu slăbești? Iată 7 lucruri pe care le faci greșit!

De ce nu slăbești

Nu te poți antrena suficient de mult pentru a slăbi sau pentru a te menține având un regim alimentar nesănătos.

Nu ești atlet, ceea ce înseamnă că antrenamentul fizic reprezintă doar o bucățică din viața ta, nu cariera, iar specialiștii au confirmat în repetate rânduri că sănătatea și aspectul fizic sunt rezultatul alcătuit din 80% dietă sănătoasă și 20% efort fizic.

De ce nu slăbești?

Prea mult cardio

Faci doar antrenamente de tip cardio. Deși acestea din urmă sunt menite să accelereze pierderea în greutate, apelând exclusiv la acest tip de antrenament, pierzi atât grăsime, cât și masă musculară.

Ba mai mult, organismului tău îi este mult mai ușor să descompună masa musculară, decât depozitele de grăsime, așa că trebuie să optezi pentru alternarea tipurilor de exerciții.

Prea puțină apă

Nu bei suficientă apă. Consumul a cel puțin 2 litri de apă pe zi nu este necesar doar pentru a slăbi sau a-ți menține silueta, ci și pentru piele, pentru o digestie mai rapidă, etc. Ești și tu conștient/ă de beneficiile sale așa că, dacă nu-ți poți aminti când ai băut ultimul pahar de apă, ridică-te de pe scaun sau din pat și pune-ți unul!

Fără mic dejun

Nu mănânci micul dejun. Sigur că nu este recomandat să mănânci în secunda imediat următoare trezirii. Ar fi indicat să bei un pahar de apă și, cam după o jumătate de oră, să optezi pentru o masă care îți va genera energia necesară îndeplinirii sarcinilor tale zilnice.

Nu este vorba despre un festin generos, ci despre cantitatea minimă de alimente pentru a-ți putea începe ziua. Poți opta pentru o omletă, dacă timpul îți permite, sau fulgi de porumb cu lapte ori un iaurt, nu este atât de complicat pe cât ai crede!

Prea multe sucuri

Bei prea multe sucuri. Sucurile, fie ele naturale, acidulate sau chiar și apele cu vitamine, conțin cantități exagerat de mari de zahăr. Cele naturale, deși provin din fructe, favorizează consumul în exces de carbohidrați.

Gândește-te logic. Să zicem că poți mânca o portocală, maxim două, timp în care într-un smoothie intră lejer o portocală, o banană, un măr, etc., cantități pe care în mod normal nu le-ai putea consuma. Revenind la sucurile acidulate, pe lângă cantitatea exagerată de zahăr, acestea nu ai nicio proprietate nutritivă!

Porții prea mari

Nu îți calculezi corect porțiile. Deseori scoatem din dulap cel mai mare platou. Ei și atunci sigur că îl vom umple și vom simți nevoia să și terminăm tot din farfurie. Mai mult decât atât, chiar dacă optăm pentru o porție normală (în funcție de necesitățile noastre), dintr-o farfurie de mari dimensiuni, creierul nostru va crede că nu a mâncat suficient din cauză că va părea puțin deși nu este.

Doar în podul palmei ar trebui să îți încapă carnea din farfurie, un pumn de legume, orez sau paste, în palma ținută cupă – cartofi sau boabe, două palme ținute cupe – chipsuri, popcorn, covrigi, și cât degetul mare – unt, ulei, maioneză. De asemenea, în farfurie trebuie să ai 50% legume, 30% proteine și 20% carbohidrați.

Dietele minune și înfometarea

Cauți o dietă care să facă minuni. În momentul în care ne privăm organismul de alimente, corpul nostru intră într-un proces de conservare. Asta înseamnă că, simțind că nu va fi hrănit, conservă tot ceea ce poate din ceea ce îi oferi. Nu trebuie să respecți toate dietele nebunești din online, ci să îți creezi o dietă adaptată nevoilor și preferințelor tale!

Foto: Shutterstock.com

Citește și:

Un mare semn de întrebare: verificarea temperaturii este complet ineficientă în răspândirea virusului

Rata îmbolnăvirilor este mai mare în rândul bărbaților. Iată explicația specialiștilor:

Cancerul de ovar, unul dintre cele mai agresive cancere ginecologice: „Nu se diagnostichează în stadii incipiente”

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Publicitate
Huff
VIVA!
Retete
Baby
TV Mania
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse