Blue Point: Salariile pot crește până la de 4 ori mai mult

Într-un domeniu extrem de fluctuant, compania de servicii call center Blue Point și-a câștigat loialitatea angajaților prin multitudinea de beneficii oferite.

Blue Point a fost fondată în 2007, cu un capital 100% românesc și o investiție de 40.000 de euro, sumă care s-a mărit cu încă pe atât pentru susținerea operațională a activității. „Ne-am recuperat investiția după trei ani și am decis să reinvestim profitul pentru a crește calitatea serviciilor oferite. Cea mai mare provocare pentru mine a fost până când am ajuns la break even', spune Violeta Roșu, Managing Partner la Blue Point. Compania antreprenorială a început cu doar 5 angajați, dar s-a extins rapid de la an la an, ajungând să încheie anul 2015 cu aproape 200 de angajați, cu o cifră de afaceri de 11,6 milioane de lei și în topul celor mai bune companii de profil din România.

Despre cum a plecat de la statutul de angajată și a ajuns să înființeze propria companie, Violeta Roșu menționează: „În loc să schimb o corporație cu alta, m-am gandit că cel mai bun lucru ar fi să pornesc o afacere pe cont propriu. Prietenii mei, care sunt și actualii mei asociați, dețineau deja o companie și aveam, astfel, un model de anteprenoriat după care să mă ghidez. Așa ne-am gândit să construim un business în care eu să vin cu experiența operațională și ei cu experiența de antreprenori. Astfel s-a născut, de fapt, Blue Point'.

În prezent, compania are în portofoliu peste 30 de clienți, printre care se numără companii precum Vodafone, Xerox, ING Bank, Țiriac Auto, Pepsi și DHL Express, pentru care oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic, programe de loializare).

În vara anului 2016, Blue Point și-a continuat planurile de expansiune, deschizând primul său call-center din provincie, în Slobozia, ca urmare a creșterii solicitărilor de servicii call center. Centrul va furniza servicii de telesales, suport clienți, infoline și suport tehnic.

„Suntem la un plus de 70% față de aceeași perioadă a anului trecut și cred că vom crește și mai mult până la final de an. Avem noi clienți în noi domenii de activitate: asigurări și banking', explică Violeta Roșu. Iar pentru 2017, compania are în vizor o extindere a serviciilor și pentru clienții din alte țări, scopul fiind de a avea call centerul ocupat 24 de ore.

Într-o industrie dominată de investiții străine, Blue Point a reușit să se afirme atât prin serviciile oferite clienților, cât și prin avantajele de care au parte angajații.

Poți aplica pentru joburile Blue Point pe eJobs.ro.

Angajații Blue Point

violeta rosu

Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point: „Am învățat că trebuie sa fiu un exemplu pentru compania mea, că trebuie să muncesc cot la cot cu angajații mei, ca să reușim în ce ne propunem'

În prezent, echipa Blue Point este alcătuită din 250 de angajați, cu o vârstă medie de 25 de ani. Până la finalul anului, call centerul plănuiește să își mărească numărul de colegi. În Slobozia, compania urmărește să ajungă la 50 de angajați care vor oferi servicii pentru companii din industriile de telecomunicații, asigurări și FMCG (Fast-moving consumer goods).

De asemenea, pe lângă cei din noul call center, Blue Point plănuiește să mai angajeze încă 50 de consultanți în vânzări prin telefon, până la finalul anului. „Este foarte important pentru noi să găsim oamenii potriviți, doritori să învețe și să fie entuziasmați și motivați de ceea ce fac. Este și motivul pentru care am organizat pe 21 octombrie ZIUA PORȚILOR DESCHISE la Blue Point, unde cei interesați au putut vedea exact cum se lucrează la noi în echipă și care este atmosfera din birou', spune fondatoarea companiei.

echipa-blue-point

Unii angajați sunt în echipă de peste 9 ani.

Blue Point caută colegi dornici să muncească și să învețe, comunicativi și creativi, care dau dovadă de spontaneitate și care vorbesc corect și fluent. În parcurgerea CV-urilor, experiența în domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru companie, întrucât toți angajații au parte de traininguri intensive, pentru a fi bine pregătiți când abordează un proiect.

Totuși, candidații trebuie să dea dovadă de o dorință spre dezvoltarea personală și profesională, prin activitățile din CV și din răspunsurile de la interviuri. „Procesul de recrutare este mai dificil față de anii trecuți, prin prisma faptului că încercăm să aducem tot mai mulți candidați la interviu. Un lucru foarte bun pe care îl observăm este acela că angajații sunt mult mai informați, pun întrebări și sunt dornici să învețe, să se implice', explică Violeta Roșu.

Dana lucrează de aproape 4 ani la Blue Point, în calitate de Operator call center. Jobul ei presupune apelarea clienților din portofoliu, pentru a promova serviciile partenerilor. A ajuns să lucreze în companie printr-o recomandare și din dorința de a-și dezvolta abilitățile de comunicare.

Colectivul unit și trainingurile primite au ajutat-o să își depășească temerile, iar spiritul competitiv a adus-o în poziția de top performer pe proiectele lucrate. „Cea mai mare satisfacție pentru mine a fost câștigarea concursului intern de vânzări, prin care am câștigat o excursie in Bansko', povestește ea. În opinia Danei, pentru a avea rezultate bune ca agent de vânzări într-un call center, este nevoie să ai o personalitate calmă și optimistă.

Citește continuarea pe www.cariera.ejobs.ro

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse