5 trucuri care te ajută să mănânci mai puțin în perioadele stresante

5 trucuri care te ajută să mănânci mai puțin în perioadele stresante

Perioadele stresante din viața unei persoane se traduc printr-un regim de viață dezordonat, ceea ce implică și consumarea unor cantități mai mari de mâncare.

Stresul este principalul factor care îi determină pe oameni să mănânce mai mult, obicei care își poate pune adânc amprenta asupra siluetei și sănătății. Oamenii încearcă să lupte împotriva stresului prin diferite metode. Unele persoane aleg să își roadă unghiile, altele se exteriorizează mult mai repede, iar cei mai mulți se relaxează în fața unui bol cu chipsuri. Chiar dacă este un obicei foarte des întâlnit, mâncatul într-un mod dezordonat nu are capacitatea de a reduce stresul și poate cauza probleme grave de sănătate.  Cu toate aceastea, există câteva modalități prin care cei care trec prin perioade mai agitate pot lupta împotriva stresului, potrivit dailymail.co.uk.

5 trucuri care te ajută să mănânci mai puțin în perioadele stresante

1. Fă o plimbare

Petrecerea timpului în aer liber este cea mai simplă modalitate prin care organismul uman se poate relaxa. Alegând să mergi la o plimbare vei scăpa de tentația de a consuma alimente bogate din punct de vedere caloric și vei ajuta creierul să-și obțină endorfinele din alte surse și nu din consumul de ciocolată.

2. Renunță la telefonul mobil

Multe persoane văd în telefonul mobil o modalitate de relaxare a organismului, însă acest lucru este cât se poate de fals. Folosirea acestui dispozitiv nu ajută organismul să lupte împotriva stresului, mai ales că fiind conectat la internet, acesta va transmite în mod constant mesaje și email-uri care pot genera o stare de disconfort. În plus, cei care obișnuiesc să își verifice contul de socializare în timp ce servesc masa ar trebui să scape rapid de acest obicei, aceasta favorizând ingerarea unor cantități mai mari de hrană.

3. Ascultă muzică

Rupe puțin din timpul tău și fă un playlist cu melodiile tale preferate. Muzica are capacitatea de a relaxa organismul uman și de a-i distrage atenția de la alimentele cu un conținut caloric ridicat.

4. Dormi mai mult în timpul nopții

Dacă ai observat că ai tendința de a consuma o cantitate mai mare de mâncare, odihna insuficientă ar putea fi cauza. Încearcă să te odihnești mai mult în timpul nopții. Specialiștii au descoperit că atunci când organismul este foarte obosit, probabilitatea de a face alegeri alimentare greșite este mult mai mare.

5. Mergi la munca folosind bicicleta

Dacă distanța până la locul de muncă nu este una tocmai mare, alege să te deplasezi cu ajutorul bicicletei. Mergând la muncă cu bicicleta vei avea o sănătate de fier și acest lucru te va ajuta să faci față mult mai ușor situațiilor stresante de peste zi.

Bianca Hriscu

Foto: 123rf.com

Citește și:

Semnele care îți arată că sistemul digestiv nu funcționează așa cum trebuie

Cum ne afectează munca la birou organismul

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate