Știai că există alimente care reduc anxietatea?

anxietatea

Anxietatea este una dintre problemele care afectează mai mult de 40% din populația lumii. Anxietatea a devenit un “rău” comun în zilele noastre, dar psihoterapeuții spun că este posibil să ne luptăm cu ea și cu ajutorul dietei. Trebuie să ținem mereu cont de faptul că obiceiurile noastre de viață trebuie să fie sănătoase și echilibrate iar aici nu trebuie să uităm că alimentația este esențială. Putem reduce nivelul de anxietate cu ajutorul alegerilor alimentare. Iată ce alimente reduc anxietatea:

Dacă te întrebi cum să concepi un meniu, aşa încât să scapi de anxietate şi să influențezi starea psihică, ṭine cont de recomandările de mai jos deoarece acestea pot transmite în mod natural o liniște mai mare corpului tău:

  • Mănâncă des avocado. Conform studiilor recente, avocado conține vitamine de tip B și stimulează creierul prin eliberarea de serotonină și dopamină.
  • Savurează fructe precum coacăze, căpșune, mure, zmeură deoarece sunt bogate în antioxidanți și există studii care susțin că anxietatea este mai vizibilă la niveluri scăzute ale acestora. O opțiune bună de prevenire a anxietăṭii o reprezintă consumul unei porṭii din aceste fructe în fiecare zi.
  • Optează pentru orezul integral. Carbohidrații compleți, cum ar fi orezul brun, pot deveni, de asemenea, aliații noștri. Luând câteva porții pe zi, poate reduce nivelul de anxietate, deoarece garantează glucoza necesară creierului care ne împiedică să mâncăm compulsiv.
  • Sparanghelul nu este doar de decor pe farfurie! Există studii care au legat anxietatea cu niveluri scăzute de acid folic, o componentă foarte prezentă în cazul sparanghelului. Te ajută să îți îmbunătățeşti starea de spirit, aşa că merită introdus în alimentaṭie.
  • Stridiile conṭin zinc, iar zincul a fost asociat cu niveluri scăzute de anxietate, astfel încât alimente precum stridiile sau gălbenușurile de ou, sunt alegeri foarte bune pentru mese.
  • Bucură-te de gustul somonului deoarece conține acizi omega 3 ideali pentru pierderea în greutate și pentru sănătate, în general. În plus, ajută la reducerea cortizolului și a adrenalinei atunci când eşti stresată.
  • Spanacul nu este doar un mit. Este un aliment bogat în magneziu, care reduce și nivelul de cortizol și, prin urmare, îṭi dă sentimentul de bunăstare şi reduce anxietatea.

foto: Shutterstock

Citește și:

Lecțiile destinului: iubirea, acceptarea, solidaritatea

Ce alimente ne protejează de bolile de inimă?

Copiii sufocați cu prea multe cerințe de performanță vor ajunge adulți nefericiți

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Sanatate