Fitness în cuplu cu antrenorii Ilinca şi Valentin Vasile

În episodul de astăzi, antrenorii Ilinca şi Valentin Vasile continuă seria exerciţiilor pentru trenul superior, inferior şi zona de mijloc a corpului.

  1. Primul exercițiu pentru trenul superior se începe din poziția patruped. Se deplasează brațele în față. Se rămâne într-o poziție confortabilă, însă se pune presiune pe musculatură. Se revine în poziția patruped. Se repetă timp de 1 minut.
  2. Cel de-al doilea exercițiu vizează trenul inferior și se începe tot din poziția patruped. Se ridică genunchii și se face deplasare înapoi până se ajunge în poziția de genuflexiune, cu spatele drept. Se revine ușor, prin deplasare, în poziția de patruped. genunchii pot fi puși jos sau suspendați.
  3. Pentru zona de mijloc, din poziția planșă, se execută o mișcare de ridicare a coapsei înapoi. Coapsele se ridică alternativ. Se fac repetări timp de 1 minut.
  4. Al patrulea exercițiu se execută tot din poziția planșă, cu deplasarea coapselor în lateral și aducerea lor în poziția inițială.

Vezi și restul episoadelor cu fitness în cuplu: 

Exerciții de fitness în doi

Fitness în cuplu, cu antrenorii Ilinca și Valentin Vasile: exerciții simple, dar eficiente pentru trenul superior și inferior

Exerciții de fitness în doi cu antrenorii Valentin și Ilinca Vasile

Exerciții de fitness în doi, cu Valentin și Ilinca Vasile, antrenori personali și specialiști pe remodelare corporală prin nutriție și sport

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Libertatea
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Video