Exerciții de fitness în doi


Pe toate le facem împreună în cuplu, chiar și fitness. La sală sau acasă. Urmați exemplul cuplului Valentin Vasile și Ilinca Vasile. Un antrenor personal și un psiho-nutriționist. Așadar, cum ar fi sa mergi la sală împreună cu partenerul tău? Sau să faceți exercițiile acasă? Nu unul să tragă de fiare și altul să stea pe canapea, la televizor? Slăbitul împreună va fi o plăcere!

Pe Ilinca Vasile poate o recunoști de pe coperta revistei Avantaje din ianuarie 2017. Povestea ei de psiholog specializat în terapii pentru cei care vor să slăbească te va ajuta să ai o percepție corectă asupra corpului tău.

Valentin Vasile și Ilinca Vasile, antrenori personali și specialiști pe remodelare corporală prin nutriție și sport, te invită la o sesiune specială de fitness în cuplu. Un serial pe care să îl urărești cu partenerul tău și să îl puneți în practică.

Începeți cu mișcări ușoare din kombat, lovituri cu brațele și picioarele. Începeți mișcările lent, apoi măriți viteza pe parcurs.

Exerciții pentru trenul superior, inferior, abdomen și cardio

1. Țineți garda cu brațele și mișcați-vă de pe un picior pe celălalt. Faceți acest exercițiu timp de 30 secunde – 1 minut.

2. Mișcare de lovitură a brațului cu pumnul

3. Ridicare de genunchi

4. Pas de deplasare cu genunchiul ridicat

5. Exerciții combinate – lovitură de pumn cu ridicare de genunchi

6. Coborâre în genuflexiune

Spor la exerciții și slăbire ușoară!

A consemnat Daniela Palade Teodorescu

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Video