Cum trebuie să arate un meniu zilnic sănătos

Invitatul emisiunii Lifestyle sănătos, Antonio Nițu, antrenor de fitness și master trainer la Stay fit Gym și Stay Fit Academy, ne-a spus cum trebuie să arate un meniu zilnic sănătos, ce ar trebui să conțină, ce ar trebui să nu conțină și la ce ore este ideal să luăm mesele.

Antonio Nițu precizează că un corp armonios este rezultatul a 30% sport și 70% alimentație. Oprindu-se asupra părții de alimentație, antrenorul subliniază că este de preferat să avem mai multe mese într-o zi, dar sărace caloric.

De mare ajutor este și pregătirea de seară a meselor pentru a doua zi. În acest fel, știm sigur ce urmează să mâncăm la fiecare masă și nu mai dăm buzna în supermarket pentru a cumpăra tot ce ne pică în mână.

Cum trebuie să arate un meniu zilnic sănătos și ce nutrimente trebuie să conțină mesele

Antrenorul Antonio Nițu ne-a dat un exemplu de meniu zilnic sănătos, dar și rapid de preparat.

mic-dejun: omletă preparată fără ulei (sau 2-3 ouă fierte), o felie de pâine neagră, mozzarella, cafea neagră simplă

gustare: un fruct (măr, pară, banană)

prânz (trebuie să fie bogat în proteine și carbohidrați): orez/paste/cartofi cu 150 g carne slabă, salată

Important de reținut: carbohidrații se consumă până în ora 16, întrucât, după această oră, metabolismul încetinește și ne îngrășăm mai ușor. 

cina: 150 g de carne de pui/curcan/vită/pește cu salată

Mai multe informații, în materialul video.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Lifestyle sănătos