7 trucuri care te ajută să te odihnești în serile foarte călduroase

7 trucuri care te ajută să te odihnești în serile foarte călduroase

Temperaturile foarte ridicate nu ne dau de furcă doar în timpul zilei, ci ne afectează și noaptea. Astfel, foarte multe persoane întâmpină dificultăți atunci când vine vorba despre odihna din timpul nopții. Noi îți dăm 7 trucuri care te ajută să te odihnești în serile foarte călduroase.

Căldura sufocantă este principalul motiv pentru care foarte multe persoane se simt obosite în timpul verii. Atunci când temperaturile sunt foarte ridicate, organismul uman nu reușește să se adapteze și astfel calitatea somnului scade simțitor. În plus, aerul rece este cel care stimulează producția de melatonină, hormonul care induce starea de somnolență. Atunci când aerul din dormitor este foarte cald, corpul uman nu va reuși să producă suficientă melatonină, iar somnul va deveni o adevărată provocare. Există câteva trucuri care ajută organismul să se relaxeze în timpul nopții și să lupte împotriva temperaturilor ridicate, potrivit huffingtonpost.com.

7 trucuri care te ajută să te odihnești în serile foarte călduroase

1. Închide ferestrele și trage draperiile

Chiar dacă în casă este foarte cald, evită să lași geamurile deschise. Acest lucru doar îți va da impresia că aerul din cameră este ventilat, făcând ca temperatura să fie și mai ridicată. Ține geamurile închise și draperiile trase până apune soarele.

2. Ține ușa de la dormitor deschisă

Pentru ca atmosfera din casă să fie una răcoroasă este nevoie ca aerul să circule între diferitele încăperi. Astfel, este foarte important să lași ușa de la dormitor deschisă pentru ca aerul rece să pătrundă în cameră.

3. Dormi la parter

Dacă stai la casă, cel mai bine ar fi să dormi la parter în nopțile călduroase de vară. Căldura are întotdeauna tendința să urce, motiv pentru care la mansardă sau la etaj temperatura va fi mereu mai ridicată.

4. Consumă alimente cu puține calorii

Atunci când este foarte cald afară, alimentația are un rol foarte important. Evită prăjelile și alimentele bogate în calorii și alege un regim pe bază de fructe și legume.

5. Ține în pat un lucru care a stat în congelator

Poate părea puțin ciudat, însă acest truc dă cele mai bune rezultate. Pune în pat o sticlă cu apă de la congelator sau așternuturi care au stat la rece. Acestea vor menține o temperatură scăzută în dormitor și te vor ajuta să dormi mai bine.

6. Fă un duș cu apă rece înainte de culcare

Menținerea unei temperaturi normale a corpului este cheia unui somn odihnitor. Astfel, un duș cu apă mai rece te va ajuta să îți reglezi temperatura corpului și să te odihnești.

7.  Dormi dezbrăcată

Dormitul fără haine îți va lăsa pielea să respire și va împiedica supraîncălzirea corpului. Dacă totuși nu poți dormi fără haine, optează pentru o pijama de bumbac.

Bianca Hriscu

Foto: shutterstock.com

Citește și:

Cum va fi vremea în weekend? După temperaturi caniculare, urmează ploi torențiale abundente

Alimente recomandate pe timp de caniculă

Motivul pentru care mai mulți șoferi de autobuz s-au îmbrăcat în fustă

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse