5 exerciții care te ajută să te menții în formă după 40 de ani. Le poți face cu ușurință chiar la tine acasă

5 exerciții care te ajută să te menții în formă după 40 de ani

Sportul este foarte important pentru a avea un stil de viață sănătos și pentru a ține la distanță afecțiunile ce pot să apară odată cu trecerea timpului. În plus, exercițiile fizice ne ajută să ne menținem în formă și să luptăm împotriva kilogramelor în plus.

După 40 de ani, kilogramele în plus se încăpățânează să dispară și de cele mai multe ori, acestea se depun în cele mai sensibile zone, făcându-le pe doamne să se simtă rușinate de silueta lor. Chiar dacă au un program foarte încărcat și mersul la sală pare ceva aproape imposibil de realizat, există câteva exerciții pe care orice femeie peste 40 de ani ar trebui să le facă în confortul propriului cămin, nu doar pentru a se menține în formă, ci și pentru a avea o sănătate de fier, potrivit brightside.me.

5 exerciții care te ajută să te menții în formă după 40 de ani

1. Burpees

Acest exercițiu este foarte eficient pentru a topi rapid grăsimea în exces. Executate într-un mod corect, aceste exerciții stimulează metabolismul, împiedicând încetinirea acestuia odată cu înaintarea în vârstă. Este suficient să faci aceste exerciții de 3 ori pe săptămână, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.

5 exerciții care te ajută să te menții în formă după 40 de ani

2. Genuflexiuni

Un fund ferm și o musculatură de invidiat sunt idealurile oricărei femei. Dacă cele mai norocoase au fost înzestrate de la natură cu aceste calități, după 40 de ani, masa musculară poate avea de suferit, iar aceste zone sunt principalele afectate. Pentru a-ți tonifia corpul și a-ți îmbunătăți flexibilitatea, fă ori de câte ori ai ocazia câteva genuflexiuni.

5 exerciții care te ajută să te menții în formă după 40 de ani

3. Plank

Acest exercițiu este preferat de foarte mulți instructori de fitness pentru că reușește să transforme rapid corpul. Chiar dacă este destul de solicitant, acest exercițiu întărește mușchii abdominali, pe cei de la nivelul pieptului și protejează coloana vertebrală, prevenind apariția durerilor de spate.

5 exerciții care te ajută să te menții în formă după 40 de ani

 

4. Exerciții cu gantere

Durerile articulare pot să apară la orice vârstă, însă riscul este mult mai mare după 40 de ani. Pentru că este mult mai bine ca acestea să fie prevenite decât tratate, exercițiile cu gantere sunt recomandate pentru a face acest lucru. Nu e nevoie să ridici greutăți foarte mari. Folosește gantere cu o greutate între 1 și 3 kilograme și fă mai multe repetări. Îți vei tonifia brațele și îți vei proteja corpul de durerile articulare.

5 exerciții care te ajută să te menții în formă după 40 de ani

5. Yoga

Yoga nu doar că te ajută să te relaxezi, dar îți oferă și șansa de a avea o siluetă impecabilă. Practicând yoga, vei elimina stresul și energia negativă strânse la nivelul organismului, te vei relaxa și vei avea o stare de spirit mult mai bună. În plus, aceste exerciții te pot ajuta să arzi un număr semnificativ de calorii, ceea ce înseamnă că beneficiile sunt atât la nivel fizic, cât și psihic.

5 exerciții care te ajută să te menții în formă după 40 de ani

 

Bianca Hriscu

Foto: 123rf.com

Citește și:

Îți fotografiezi mereu mâncarea și postezi pozele pe instagram? Uite cum îți poate afecta acest obicei silueta

Cum să cureți cănile pătate de cafea sau ceai negru? Cele mai bune metode naturale și ieftine

Yoga, antrenamentul care te ajută să slăbești și să îți restabilești echilibrul psihic

 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Loading...

EVA.RO
Recomandari
Libertatea
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Diverse