Mișcări care te pot ajuta să arzi calorii chiar dacă ești la birou

Având în vedere că atât de mulți oameni stau jos în cea mai mare parte a zilei din cauza job-ului lor, problemele de sănătate încep să apară la persoane de la vârste mai tinere. Probleme precum hipertensiunea arterială, colesterolul ridicat și excesul de grăsime corporală în jurul taliei sunt foarte probabil să apară. Iată cum poți arde, totuși, calorii stând jos.

Mișcarea este vitală după perioade prelungite de ședere sau, dacă este posibil, sporadic pe tot parcursul timpului în care trebuie să stai jos. Potrivit Bright Side, există chiar exerciții pe care le poți face în timp ce stai pe scaun și care te pot ajuta să îți stimulezi metabolismul și să arzi calorii.

Mișcări care te pot ajuta să arzi calorii

Extensii ale mușchiului soleus. Mușchiul soleus este situat în partea din spate a gambei și este cel responsabil pentru mers, alergare și sărituri. Ceea ce oamenii de știință nu descoperiseră până de curând este că este posibil să activați acest mușchi doar stând jos. Trebuie doar să ridici călcâiele pentru câteva reprize. Rezultatele cercetării au arătat o îmbunătățire cu 52% a stabilizării fluctuațiilor glicemiei.

Nu numai atât, dar este posibil să arzi grăsimea din sânge care contribuie la colesterolul ridicat. Asta pentru că mușchiul soleus folosește glucoza din sânge pentru a se energiza, în loc de glicogen, precum alți mușchi din corpul nostru.

Mingea de fitness. O alternativă la un scaun de birou obișnuit ar fi o minge de echilibru sau o minge de fitness. Avantajele acestei mingi sunt că te îndeamnă să îți angajezi mușchii centrali pentru a-ți putea menține echilibrul. În acest fel, vă păstrați o postură bună și o ajustezi dacă problema ta este o postură proastă. Dacă vrei să folosești mingea la birou, 1 oră de stat pe ea te va ajuta să arzi 150 de calorii.

Exerciții la perete. Când iei o mică pauză de la birou, mergi la un perete și lipește-ți spatele de el în timp ce cobori cu genunchii îndoiți. Nu trebuie să cobori prea aproape de podea. Alegeți lungimea la care te simți mai confortabil și rămâi acolo timp de aproximativ 20 de secunde. Acest mic exercițiu și această mișcare te vor ajuta să lucrezi cvadricele, fesele și gambele tale.

Încordarea mușchilor abdominali. Acest lucru ar putea să nu pară a fi un exercițiu, dar, în realitate, este un instrument foarte simplu și ușor de a menține metabolismul în funcțiune în timp ce stai jos. Pur și simplu încordează abdomenul timp de aproximativ 8 secunde la un moment dat și apoi eliberați mușchii. 2 seturi de 8 repetări te vor ajuta să arzi aproximativ 100 de calorii.

Abdomene de pe scaun. Să lucrezi la abdomen în poziție așezată poate părea greu, dar de fapt este destul de simplu. Tot ce trebuie să faci este să-ți ridici picioarele în linie dreaptă în fața ta, la un unghi de 45 de grade. Apoi, poți îndoi genunchii până când aproape îți ajung la piept și îi poți împinge înapoi în poziția inițială. Cu acest exercițiu simplu, poți arde 75 de calorii dacă faci 3 serii a câte 20 de repetări.

Puțină agitație nu strică. În timp ce aceasta este adesea asociată cu persoanele care nu sunt atente și care nu se simt bine sau sunt stresate în mediul în care se află, ar putea fi de fapt o idee excelentă pentru a-ți menține metabolismul în funcțiune în timp ce stai la birou timp de mai multe ore. Asta pentru că ești în continuă mișcare, chiar dacă este vorba de picioarele tale care se mișcă în dreapta și în stânga sau de faptul că te miști în scaun și îți schimbi poziția. Dacă se întâmplă să te agiți tot timpul în timpul zilei, ai putea fi capabil să arzi 300 de calorii.

Foto: 123RF

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Kudika
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Sanatate