Metode naturale de a ameliora rapid refluxul gastric

Refluxul gastric este o afecțiune comună declanșată de acizii din stomac care urcă în esofag și provoacă acea senzație neplăcută de arsură în zona pieptului. Aceasta poate fi tratată cu medicamente, dar există și câteva schimbări simple ale stilului de viață care se pot face pentru a o atenua și chiar preveni.

Potrivit Bright Side, iată câteva dintre metodele naturale care pot ameliora refluxul gastric.

Metode naturale de a ameliora refluxul gastric

Bananele coapte. În plus față de îmbunătățirea nivelului de zahăr din sânge și de faptul că ajută la menținerea greutății sub control, bananele pot oferi o ameliorare rapidă a arsurilor la stomac. Deoarece sunt bogate în potasiu, bananele pot acoperi mucoasa stomacului și pot ajuta la ameliorarea și prevenirea simptomelor neplăcute ale refluxului gastric. Atenție, însă, acestea trebuie să fie coapte, în caz contar, aceasta poate declanșa de fapt arsuri la stomac.

Purtarea hainelor largi. Dacă te știi suferind de reflux gastric și ai des arsuri la stomac, este mai bine să renunți la haine strâmte și să alegi haine lejere și confortabile. Orice tip de îmbrăcăminte care strânge burta și pune presiune pe zona abdominală poate agrava simptomele refluxului acid.

Poziția de somn. Cu toții avem tendința de a prefera anumite poziții de somn, dar dacă ești predispus la arsuri la stomac, poate că e timpul să-ți schimbi unele dintre obiceiuri, de dragul sănătății tale. Dacă obișnuiești să dormi pe partea dreaptă, s-ar putea ca acesta să fie de fapt unul dintre motivele pentru care te confrunți cu enervantele arsuri la stomac. Dormitul pe partea dreaptă relaxează mușchiul care face legătura între stomac și esofag și care ar trebui să te apere împotriva refluxului. Încearcă să dormi în schimb pe partea stângă, deoarece s-a dovedit că această poziție reduce arsurile la stomac, scrie sursa mai sus citată.

Guma de mestecat fără zahăr. Guma de mestecat menține respirația proaspătă pentru mai mult timp și poate chiar îmbunătăți memoria. În plus față de aceste beneficii, poate neutraliza acidul din stomac și poate preveni senzația de arsură provocată de reflux. Deoarece guma de mestecat crește producția de salivă, aceasta echilibrează aciditatea din gură și ajută la eliminarea ei mult mai repede.

Evită mâncatul pe fugă. Mâncatul pe fugă poate declanșa arsuri la stomac. Persoanele care mănâncă repede sunt mai predispuse să sufere de reflux. Prin urmare, e nevoie de timp pentru a mesteca și înghiți corect mâncarea.

Evită alergarea și ridicare greutăților. A fi activ din punct de vedere fizic este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poți face pentru sănătatea ta, dar dacă ești predispus la arsuri la stomac, ar fi bine să fii mai atent când alegi tipul de antrenament pe care îl faci. Exercițiile cu impact ridicat, cum ar fi alergarea, ridicarea greutăților sau mersul pe bicicletă, pot de fapt să scadă fluxul sanguin în zona gastrointestinală și să agraveze simptomele refluxului. Dar asta nu înseamnă că trebuie să anulezi abonamentul la sala de sport. Alege exerciții moderate, cu impact redus, cum ar fi mersul pe jos, yoga sau înotul.

Foto: 123RF

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Urmărește-ne pe Google News
Recomandari
substantial.ro
Publicitate
CSID
Kudika
Descopera.ro
Unica.ro
Retete
Baby
Life.ro
Doctorul Zilei
VIVA!
ELLE
Diva Hair
Sfatul medicului
Sfatul parintilor
TV Mania
Shtiu.ro
Trending news
Mai multe din Sanatate