Mașina viitorului s-a blocat în mijlocul intersecției și a refuzat să intre în parcare
:contrast(8):quality(75)/https://www.avantaje.ro/wp-content/uploads/2023/10/masina-viitorului.jpg)
Mașina viitorului mai mult ne sperie! Un șofer care a condus mașina electrică solară de ultimă generație, denumită de producător Aptera Gamma, a spus că aceasta a „murit” în mijlocul drumului și apoi a refuzat să intre în modul parcare.
Mașina viitorului se numește Aptera Gamma
Un pasionat de mașini a folosit canalul YouTube Transport Evolved pentru a relata experiența sa cu prototipul mașinii viitorului, Aptera Gamma. Creatorul de conținut, expert în autovehicule, a dus prototipul la un test drive pentru a vedea cât de bine funcționează.
Mașina Aptera Gamma a fost descrisă drept „prima mașină electică alimentată cu energie solară din lume', iar producătorii au susținut că nu necesită încărcare. Vehiculul cu trei roți a fost dezvăluit anul trecut în San Diego, SUA – dar încă nu a ajuns în showroom-uri.

Influenserul a spus: „Producătorul Aptera m-a contactat și m-a întrebat dacă vreau să conduc cel mai recent prototip din lume. Impresia finală despre Aptera Gamma a fost excelentă, dar ziua nu a început chiar așa cum am sperat.'
Vehiculul electric solar este încă în stare de pre-producție, multe dintre caracteristicile sale urmând să fie schimbate după lansare. Zona consolei centrale și camerele de vedere din spate vor fi montate mai sus pentru o vedere mai bună.
„Dar merită remarcat aici, conducând în jurul unei zone rezidențiale, drumurile nu sunt cele mai netede.
„În al doilea rând, nu a fost instalată nicio izolație fonică în vehiculul de pre-producție. Se pare că produsul va fi mult mai silențios'.
De asemenea, șoferul a menționat că în părțile laterale camerele de filmat nu au fost încă montate.
„Aș prefera să existe monitoarele în alt unghi', a spus el
Dar, în timp ce a enumerat caracteristicile, șoferul a rămas în stare de șoc când vehiculul s-a oprit brusc în mijlocul drumului. Youtuberul a spus: „În acest moment nu avem frânare regenerativă… iar autovehiculul s-a oprit brusc. Și nu va intra în parcare.
Expertul a explicat apoi motivul pentru care mașina a murit în mijlocul intersecției.
Potrivit producătorilor Aptera, vehiculul s-a supraîncălzit după un test de condus anterior. CEO-ul Chris Anthony a spus că mașina fusese la un alt test de conducere înainte ca influencerul să o conducă și el: „Trebuie să-mi cer scuze, o greșeală tactică gravă din partea mea: am făcut două teste în aceeași zi'.
Mașina s-a oprit pentru că nu s-a apăsat secvența de pornire așa cum trebuia și nu s-a accesat ventilatorul de climă pentru răcire, spune producătorul.
„Este ca și cum ai conduce un vehicul complet diferit”
M-am bucurat mult de experiență, a spus, inflencerul. „Dar mi-aș dori totuși niște oglinzi laterale mai bune.'
Aptera Motors este o companie care produce vehicule electrice super-eficiente. Aptera este cunoscută pentru designul său aerodinamic distinctiv și pentru promisiunea că vehiculele sale pot oferi o autonomie de peste 1.000 de mile (aproximativ 1.600 km) cu o singură încărcare.
Yulicary Sarracent, o frumoasă cubaneză în dulcele grai românesc