Învață să-i faci masaj ca la carte

 

Dacă cel care vă masează respectă toate regulile, puteți, doar prin masaj, să vă îmbunătățiți sănătatea, să vă relaxați și să vă odihniți.

Învață să-i faci masaj ca la carte

Întâi de toate, masajul ar trebui să fie realizat într-o cameră cu o temperatură medie spre ridicată. Temperatura optimă a aerului este de 22 ⁰С.

Dacă în cameră este răcoare, masajul va provoca senzații neplăcute și nu se va putea obține efectul dorit.

Dacă afară este cald, masajul poate fi realizat și în aer liber. Asta va ajuta persoana masată să se relaxeze.

De asemenea, este indicat ca, dacă masajul are loc într-o încăpere, aceasta să fie bine luminată.

Se recomandă efectuarea masajului pe o canapea sau pe o suprafață tare acoperită cu ceva moale. Important este ca cel masat să fie confortabil.

Este necesară răbdarea și diligența. Mișcările trebuie să fie moi, netede și discrete. Mâinile trebuie să fie puternice, plastice și mobile.

Poziția maseurului ar trebui să fie confortabilă și să nu provoace disconfort. Masajul este o procedură care necesită o atenție specială, formare continuă și practică.

Înainte de a realiza masajul, îndepărtați orice fel de bijuterie. Asigurați-vă că mâinile vă sunt curate, calde și hidratate.

Noțiuni de bază

Nu uitați uleiul de masaj! Împrăștiați-l uniform pe zona masată cu mișcări netede și creșteți apoi treptat presiunea.

Palmele deschise se deplasează de-a lungul coloanei vertebrale. Mișcați-vă până la umeri și în jos din nou, apoi utilizați greutatea corporală pentru a crea presiune suplimentară.

Aveți grijă: nu apăsați pe structurile osoase ale coloanei vertebrale și ale lamelor umerilor. Mișcarea mâinilor ar trebui să meargă de-a lungul fluxului sanguin.

Totodată, trebuie să se evite ganglionii limfatici (formațiuni ovale sau reniforme, aflate pe traseul vaselor limfatice, continuare a capilarelor limfatice).

Mișcări pentru începători

Stroking – de obicei, o sesiune începe cu această mișcare a mâinilor. În acest fel, pregătiți pielea pentru un impact mai activ asupra ei. Strokingul se efectuează cu toată palma pe suprafața spatelui și de-a lungul ei, dar și în jurul lamei umărului.

Frecarea – mișcările se fac din partea laterală a spatelui spre centru. O importanță deosebită este acordată zonei umerilor și gâtului. Această tehnică servește ca un instrument bun în lupta împotriva depunerii de sare.

Frământarea – captează pliurile pielii cu mâinile. Mișcările sunt efectuate de la coloana vertebrală spre exteriorul lateral al spatelui. Are un efect bun asupra stării inimii și a sistemului vascular, crescând circulația sângelui.

Pats – sunt efectuate cu două mâini poziționate exclusiv pe mușchi. Mișcarea este scurtă și elastică. Procedura nu ar trebui să fie dureroasă. Ajută contracția musculară și îmbunătățește fluxul sanguin.

Vibrația – de la lombare la gât, mișcările circulare sunt efectuate cu vârfurile degetelor, ceea ce ajută la relaxarea treptată a mușchilor.

Foto: Shutterstock

Sursă: https://ro.keepingyourjointshealthy.com/

Citește și:

Cu ce poți înlocui semințele, chipsurile sau popcornul? Carmen Brumă îți spune ce să mănânci în fața televizorului dacă nu vrei să te îngrași

Pofta de dulce sau pofta de pâine anunță o problemă în organism. Vezi cum se traduc aceste pofte alimentare?

Dr. Dan Benția, medic specialist neurochirurgie, ne spune cum scăpăm de durerile de spate în sarcină

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe avantaje.ro
Recomandari
Libertatea
Retete
Baby
Doctorul Zilei
Sfatul parintilor
Mai multe din Video