Exerciții cu greutăți sau cardio? Costin Glăvan îți spune ce să alegi

Cea mai mare teamă a femeilor care merg la sală este ca nu cumva să depună mult prea multă masă musculară și aibă un aspect lipsit de feminitate. Astfel, doamnele și domnișoarele se feresc adesea de antrenamentele cu greutăți și preferă doar antrenamentele cardio.

Pentru că tot mai multe femei se întreabă dacă exercițiile de forță le vor modifica aspectul fizic, Costin Glăvan, specialist în fitness și stil de viață sănătos, a lămurit această problemă. Acesta este de părere că antrenamentul cu greutăți ar trebui să fie parte din programul fizic al doamnelor, fără grija unei musculaturi exagerate.

De ce nu ar trebui să ocolești exercițiile cu greutăți?

Exercițiile cu greutăți nu vor avea efectele dramatice pe care ți le imaginezi. Pentru că în corpul unei femei există de 10 ori mai puțin testosteron decât în cazul unui bărbat, musculatura ta nu va suferi modificări semnificative. În plus, dacă vrei să te asiguri că nu vei depune mai multă masă musculară decât îți dorești, aleargă 20 de minute pe banda favorită, imediat după ce ai terminat antrenamentul de forță.

Costin Glăvan recomandă antrenamentele cu greutăți și asta pentru că acestea au capacitatea de a stimula metabolismul și sunt mult mai eficiente în lupta împotriva kilogramelor în plus, comparativ cu exercițiile cardio.

Urmărește materialul video pentru a vedea exact de ce nu ar trebui să renunți la exercițiile cu greutăți atunci când îți stabilești un program de fitness.

Bianca Hriscu

Foto: shutterstock.com

Citește și:

Totul despre mitul cardio

Testul care îți arată dacă ai hipermobilitate. Ce exerciții fizice sunt recomandate în această situație?

Karate pentru copii. Episodul 4: Cum te aperi de o lovitură de pumn

Loading...
Recomandari
Libertatea
Doctorul Zilei
Baby
Sfatul parintilor
Mai multe din Video