Cum să-ţi construieşti un brand personal
Luni, 28 aprilie, la Hotelul Epoque din Bucureşti, cu sprijinul ECCO şi AVON, a avut loc o altă întâlnire a revistei Unica cu cititoarele sale.
La cea de-a şaptea ediţie a ,,Atelierele de idei Unica,, cititoarele au venit în număr mare pentru a afla cum îşi pot dezvolta brand ul personal.
Speackerii evenimentului (Actriţa Adela Popescu, publisherul revistelor Ringier, Cristina Stănciulescu şi Iuliana Tudor, moderatoarea emisiunii ,,O dată în viaţă,,) ne-au dezvăluit din secretele brandului personal.
De la fiecare speacker am aflat secrete de branding deloc de neglijat. Astfel, una dintre regulile de bază (atunci când vrei să-ţi faci un nume care să vândă) este să fii atent la reputaţia pe care o ai în domeniul ales de tine.
Unicitatea reprezintă cheia care îţi poate deschide uşa spre succes, mai ales atrunci când ai identificat nişa care te reprezintă. De asemenea, stabilitatea mesajului pe care îl trimiţi este foarte importantă, pentru fidelizarea publicului.